سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 11:38 - پنجشنبه 02 مرداد 1393

ریاست دانشگاه پیام نور ورزنه:

محرومیت مضاعف و قطع رگ حیاتی مردم شرق اصفهان آنها را از وظیفه دینی خود باز نمی دارد

ریاست دانشگاه پیام نور ورزنه گفت: مردم شرق اصفهان علی رغم همه سختی ها و بی عدالتی هایی که تا الان به آنها شده است حضور چشمگیر خواهند داشت.

دکتر رضا تقیان ریاست دانشگاه پیام نور ورزنه در گفتگو با اصفهان شرق اظهار داشت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین حتی در دورترین روستا پیامدهای مناسبی را در کشورهای شیعی می گذارد و قطعا با وجود وسایل ارتباط جمعی نقش موثری را ایفا خواهد کرد.

وی موضوع قدس را موضوعی فرامنطقه ای عنوان کرد و با توجه به حضور فعال مردم شهر ورزنه در روز قدس افزود: حضور ایرانی ها در روز قدس باعث الگو گرفتن سایر ملت ها در همدردی با مردم مظلوم فلسطین می شود و در این راستا مردم شرق اصفهان علی رغم همه سختی ها و بی عدالتی هایی که تا الان به آنها شده است حضور چشمگیر خواهند داشت.

این مقام مسئول علمی شرق اصفهان با توجه به محرومیت های مردم شرق اصفهان خاطرنشان کرد: من فکر می کنم مردمی که طعم محرومیت و سختی را کشیده اند به راحتی متوجه سنگینی بار دشمن در منطقه می باشند و این عامل حضور انها را در روز قدس پررنگ تر می کند تا به مسلمانان غزه بگویند که با صبر به لطف خدا و ایمان قلبی می توان بر دشمنان و ابرفدرتها پیروز شد.

دکتر تقیان در پایان در دعو ت مردم به شرکت در راهپیمایی اظهار داشت: هر جا محرومیت و در کنار آن مقاومت باشد رمز پیروزی در آن نهفته است و محرومیت مضاعف و قطع رگ حیات مردم شرق اصفهان آنها را از وظیفه دینی خود که ابراز انزجار از غاصبین صهونیست می باشد باز نمی دارد.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “محرومیت مضاعف و قطع رگ حیاتی مردم شرق اصفهان آنها را از وظیفه دینی خود باز نمی دارد”

  1. دانشجو گفت:

    آقای دکتر تقیان یکی از استادان خوب شرق اصفهان هستند.امیدواریم مشکلاتی که در کلاس های فوق برنامه دانشگاه پیام نور ورزنه در تعطیلات تابستان وجود دارد به دست ایشان و پیگیری ایشان هر چه زود تر بر طرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.