سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:28 - چهارشنبه 01 مرداد 1393

جلسه تودیع و معارفه ریاست آموزش و پرورش جرقویه سفلی

خداحافظی رییس اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی

جلسه تودیع و معارفه ریاست اداره آموزش و پرورش منطقه جرقویه سفلی در محل سالن اجتماعات اداره برگزار گردید.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره آموزش و پرورش جرقویه سفلی: جلسه تودیع و معارفه ریاست اداره آموزش منطقه در محل سالن اجتماعات اداره برگزار گردید.

در این مراسم معاونت پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان دکتر پناهی، ریس اداره حراست جناب آقای احمدی و تعدادی از کارشاسان اداره کل ، روسای ادارات منطقه، ریاست آموزش و پرورش منطقه جرقویه علیا، مدیران مدارس حضور داشتند.

در ابتدا آیاتی از قرآن مجید و سرود مقدس جمهوری اسلامی تلاوت شد.

آقای عرب صالحی به مدت 20 دقیقه مطالبی را در خصوص فعالیتهای دوران مسئولیت خود و تشکر از کلیه همکاران منطقه ایراد نمود و از همه حاضرین خداحافظی نمود.

دکتر پناهی به مدت 20دقیقه در ارتباط با برکات ماه مبارک رمضان و اهمیت تربیت از دیدگاه اسلام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطالبی را بیان کرد و از زحمات و تلاشهای آقای عرب صالحی قدردانی و دکتر زارع را به عنوان یک شخصیت برجسته اخلاقی و آموزشی معرفی نمود.

درادامه دکتر حسین زارع ریاست جدید آموزش و پرورش منطقه جرقویه سفلی در جملاتی نامگذاری سال از طرف رهبر معظم انقلاب بانام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و وظایف و نحوه عملکرد مسئولین و مردم را تشریح نمود و از اعتماد مسئولین اداره کل آموزش و پرورش استان به ایشان و زحمات آقای عرب صالحی قدردانی وخواهان همکاری از طرف کلیه پرسنل منطقه شد.

gpic137_2 gpic137_10 gpic137_8 gpic137_4 gpic137_3 gpic137_6

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.