سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 08:51 - چهارشنبه 01 مرداد 1393

بخشدار جرقویه علیا در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس:

مسئولین در صف اول راهپیمایی روز قدس حرکت کنند

بخشدار جرقویه علیا گفت: مسئولین منطقه باید پیشاپیش مردم در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطیین اعلام دارند.

به گزار خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا: جلسه برنامه ریزی روز جهانی قدس در بخشداری جرقویه علیا با حضور مسئولین مربوطه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه کاظمی بخشدار جرقویه علیا با توجه به حوادث اخیر خاورمیانه اظهار کرد: با توجه به حوادث اخیر در منطقه خاور میانه خصوصا در نوار غزه و عراق همه باید با جدیت تمام در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم و مسئولین منطقه باید پیشاپیش مردم در این راهپیمایی شرکت کرده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطیین اعلام دارند.
وی با اعلام برنامه های روز قدس به تبیین اجرای هر برنامه پرداخت و افزود: اطلاع رسانی گسترده در قالب پیامک، اجرای این مراسم در روستاها، فراهم کردن وسیله ایاب و ذهاب و آماده کردن نمادهای این روز در قالب پرچم از برنامه های مهم گرامی داشت روز جهانی قدس می باشد.

در ادامه حسین ایروانی شهردار شهر حسن آباد با حضور پررنگ مردم در راهپیمایی این روز تاکید داشت.

وی تبلیغات را مهمترین عامل در حضور پر شور مردم دانست و تاکید کرد: ائمه جماعات مساجد قبل از روز قدس قسمتی از سخنرانی خود را به این مباحث اختصاص دهند تا حضور مردم در صحنه بیشتر گردد.

Vater-Mark1

منصوری نماینده سازمان تبلیغات اسلامی تبلیغ را در حضور مردم در راهپیمایی مهم خواند و خاطرنشان کرد: در روز قدس روحانیون باید در صف اول راهپیمایی و مسئولین در صف دوم باشند و مردم با حضور با شکوه در پشت سر ما حرکت خواهند کرد.

در ادامه رضا صادقی فرمانده بسیج حوزه امام محمد باقر(ع) گفت: در پایگاه های بسیج جلساتی در سطح منطقه در این رابطه برگزار شده و امسال با توجه به فجایعی که در منطقه نوار غزه و عراق اتفاق افتاده است ما باید با آگاهی و بصیرت همراه با مردم در این راهپیمایی شرکت کنیم و طوری برنامه ریزی شود که این مراسم در روستا ها نیز پرزنگتر شود و فقط اکتفا به جلسات و چند پرچم و پلاکارد نکنیم و با حضور با شکوه با فرمایشات مقام معظم رهبری و یادگار امام خمینی (ره) لبیک گوییم .

در پایان فرماندهی حوزه بسیج دانش آموزی حوزه شهید باهنر جهت هر چه با شکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: با توجه به برگزاری کلاس های حفظ قران کریم دانش آموزی با همکاری اداره اوقاف و امورخیریه استان این حوزه طی هماهنگی صورت گرفته با مدارس از دانش اموزان جهت حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت گرفته است و طی جلساتی هماهنگی لازم جهت شرکت بسیج دانش آموزی درراهپیمایی انجام شده است.

 

Vater-Mark237837

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.