سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:39 - چهارشنبه 01 مرداد 1393

کارشناس مسائل سیاسی در نشست عاشقان ولایت ورزنه:

خالی کردن جیب مردم و اشاعه فرهنگ غربی از مصادیق تهاجم فرهنگیست

کارشناس مسائل سیاسی گفت: خالی کردن جیب مردم و ترویج بی ‌حجابی از دیگر پیامد های ضد فرهنگی تاثیر شبکه ‌های ماهواره بر جامعه است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه: جلسه نشست هیئت عاشقان ولایت و بصیرت افزایی در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش شهر ورزنه برگزار گردید.

حجت اسلام حسینی استاد حوزه و دانشگاه در این جلسه گفت: برگزاری جلسات بصیرت افزایی، یکی از ضروریات جامعه قرآنی است و بصیرت افزایی و معرفت دینی در جامعه علمی از اهمیت فراوانی برخوردار است و برگزاری جلسات حلقه صالحین باعث ایجاد همفکری، همدلی، تحول فرهنگی و عقیدتی در بین کارکنان می شود.
حجت السلام حسینی بیان کرد: این حلقه ها علاوه بر تقویت معرفت فردی موجب تحول علمی در کشور و بالا بردن سطح فرهنگی دردانشگاه می شود و باید تلاش کرد تا در حوزه های مختلف علمی عقاید و ایده های اسلامی رشد یابند تا ژرف اندیشی معارف دینی و ایمان اسلامی در جامعه علمی کشور تدوین شود.

درادامه منصوری کارشناس روابط بین الملل با اشاره به ورود تهاجمات فرهنگی در کشور و توجه ویژه به فرمایشات رهبری خاطرنشان کرد: ترویج و اشاعه فرهنگ و ارزش‌های اسلام و انقلاب در بین فرزندان و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، ‌‌تحکیم و حفظ پایه‌های دینی، اعتقادی و اخلاقی فرزندان در راستای تدابیر مقام معظم رهبری‌، باید به طور جدی مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه اولویت اصلی ما در بصیرت افزایی بین بسیجیان و سپس سایر اقشار جامعه است، افزود: باید با ارائه آموزش ‌های لازم تاثیرات مخرب استفاده از شبکه‌ ها و برنامه‌ های ماهواره ‌ای را برای مردم تبیین کرد .

منصوری با اشاره به دیگر پیامدهای مخرب استفاده از ماهواره در جامعه یادآور شد: مخدوش کردن چهره‌ ملت های مسلمان، خالی کردن جیب مردم، ترویج بی ‌حجابی و غیره از دیگر پیامد های ضد فرهنگی تاثیر شبکه ‌های ماهواره بر جامعه است .

درادامه نماز جماعت در سالن اجتماعات اداره آموزش وپرورش برگزار گردید و در پایان به صرف افطاری به پایان رسید.

Vater-Mark77 Vater-Mark555

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.