سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 10:10 - چهارشنبه 01 مرداد 1393

گردهمایی مدیران مهدهای کودک شهرستان اصفهان

به همت اداره بهزیستی شهرستان اصفهان، جلسه گردهمایی ویژه مدیران مهدهای کودک این شهرستان با حضور دکتر غیور معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان در سالن اجتماعات بهزیستی برگزار شد.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان: دکتر غیور در این جلسه با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در لیالی قدر و با ابراز خرسندی از حضور در جمع مديران مهد هاي كودك گفت: هدف ما از برگزاری این جلسه آشنایی بیشتر با برنامه ها و سیاستهاي كاري، و شنيدن نقطه نظرات، پيشنهادات و انتقادات سازنده شما عزیزان مي باشد.

وی با اشاره به ارزیابی خوب و مثبت، كارشناسان بهزیستی کشور، از عملكرد بهزیستی استان اصفهان بويژه ابراز رضايتمندي از عملكرد مهد ها ی کودک در سطح استان، مديريت و درايت مديران مهد هاي كودك را، در اين زمينه در خور ستايش خواند. و از اين بزرگوران تقدير نمود.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان خطاب به مدیران مهد های کودک گفت: انتظار ما از شما اینست که در شاخص های کمی، نظارت خود را ارتقاء بخشید زيرا این موضوع باعث ارتقای سطح شاخص های کیفی در سطوح بالاتر می گردد.

دکتر مهدی غیور، خواستار تدوين و ارائه برنامه های راهبردی، در خصوص اقدامات پیشگیرانه، مراقبتی و تربیتی در مهد هاي کودک و انعکاس آن به سازمان بهزيستي شد.
وی مهد کودک را اولین مقطع اجتماعي براي كودكان دانست و گفت: لازم است با اجراي برنامه هاي آموزشي مدون و مستمر در مهد هاي كودك،از بروز آسیب های اجتماعی در مقاطع سنی و تحصيلي بالاتر پيشگيري گردد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان برگزاری گارگاه های آموزش مهارتهای زندگی، مهارتهای مقابله باخشم ، مهارت نه گفتن، حل تعارض و غیره را از جمله برنامه های موثر در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سنین بالاتر برشمرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.