سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 00:41 - چهارشنبه 01 مرداد 1393

ضيافت افطاري با حضور 17 تشکل و انجمن معلولین استان

در بیست و سومین روز از ماه مبارک رمضان، دکتر سعید صادقی مدیر کل و معاونین بهزیستی استان اصفهان با حضور در جمع اعضای هیئت مدیر 17 تشکل و انجمن معلولین این استان روزه خود را افطار نمود.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان اصفهان: در این ضيافت افطاری که به همت معاونت توانبخشی استان اصفهان در محل تالار بزرگ جی برگزار شد، بیش از 150 نفر از اعضای هیئت مدیر 17 تشکل و انجمن معلولین این استان حضور داشتند.

در این مراسم که به منظور آشنایی و همدلي هر چه بیشتر اعضای هیئت مدیره تشکل ها با مدیران و كارشناسان بهزیستی و در راستای تحقق اهداف سازمان برگزار شد، مدیران عامل انجمن ها، مسائل و مشکلات خود را همزمان با صرف افطار در فضايي معنوي و دوستانه مطرح نموده و مسئولین حاضر نیز در جهت رفع مشکلات راهکارهایی مناسب ارائه نمودند.

در حاشيه اين مراسم دكتر صادقي مدير كل بهزيستي استان اصفهان، ضمن ابراز خرسندي از حضور درجمع اعضاي تشكل ها و انجمن هاي معلولين گفت: اين فرصت مناسبي بود تا در ابتداي مديريت خود با اين عزيزان بيش از پيش آشنا شوند و ديداري نزديك با ايشان داشته باشم.

دكتر صادقي با بيان اينكه، لازم است موانع زندگي عادي معلولان را شناسايي و حذف نماييم گفت: از حقوق اصلي معلولين، برخورداري از استاندارد مناسب زندگي و در دسترس بودن تسهيلات خدمات آموزشي، رفاهي ، تفريحي و اجتماعي مي باشد.

مدير كل بهزيستي استان اصفهان، احقاق حقوق معلولين را نقطه عطفي براي حضور و مشاركت عزيزان معلول در جامعه دانست و گفت: در چند سال اخير حركت معلولين با تشكيل انجمن ها و تشكلهاي غيردولتي و حضور چشمگير آنها در عرصه اجتماعي باعث شده تا همه افراد جامعه بخصوص مسئولين مرتبط با حوزه معلولين اين افراد را در تصميم گيري ها شركت دهند و اين موفقيت بزرگي براي تشكل ها و بخصوص معلولين است.

وي در پايان گفت اين وظيفه هر معلولي است كه براي احقاق حقوق خود تلاش كند و سازمانهاي مردم نهاد بخصوص سازمان بهزيستي بايد به جديت پيگير حقوق معلولين باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.