اصفهان شرق

استقرار 150 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی روز قدس

کدخبر: 24828
1393/04/31 در ساعت 14:30

به گزارش اصفهان شرق؛ بهرام سوادکوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات اخیر رژیم‌ صهیونیستی در کشتار مردم ‏بی‌دفاع غزه اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 150 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مظلومان فلسطین و به ویژه آسیب‌دیدگان غزه در مسیرهای راهپیمایی در استان ‏اصفهان پیش‌بینی شده است‎.

وی افزود: پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان اصفهان در مسیرهای هشت‌گانه منتهی به میدان امام ‏‏(ره)  و محل برگزاری نمازجمعه اصفهان مستقر می‌شوند.

معاون توسعه ‏مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در تمامی شهرستان‌های ‏استان نیز پایگاه‌های این کمیته در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین مصلاهای برگزاری ‏نمازجمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی مومنان روزه دار به مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

وی ادامه داد: ‏با توجه به جنایات گروهک تروریستی داعش در ‏عراق و سوریه و به منظور کمک به شیعیان محاصره شده عراق و سوریه، صندوق‌هایی هم به این امر ‏اختصاص یافته است که مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

سوادکوهی همچنین گفت: با توجه به استقبال مردم نیکوکار از طرح اطعام نیازمندان و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی ، ‏صندوق‌هایی هم به صورت جداگانه به این امر اختصاص یافته است.

وی میزان کمک‌های سال ‏گذشته مردم نیکوکار اصفهان به  مردم مظلوم فلسطین را بالغ بر 378 میلیون ریال اعلام کرد.

منبع: فارس