سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:30 - سه شنبه 31 تیر 1393

معاون توسعه ‏مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خبر داد:

استقرار 150 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مسیر راهپیمایی روز قدس

معاون توسعه ‏مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان از استقرار ‎‏150 پایگاه کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی روز قدس جهت جمع‌آوری‌ کمک‌های مردم نوعدوست به مظلومان فلسطین خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ بهرام سوادکوهی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جنایات اخیر رژیم‌ صهیونیستی در کشتار مردم ‏بی‌دفاع غزه اظهار کرد: به مناسبت روز جهانی قدس و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 150 پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مظلومان فلسطین و به ویژه آسیب‌دیدگان غزه در مسیرهای راهپیمایی در استان ‏اصفهان پیش‌بینی شده است‎.

وی افزود: پایگاه‌های کمیته امداد شهرستان اصفهان در مسیرهای هشت‌گانه منتهی به میدان امام ‏‏(ره)  و محل برگزاری نمازجمعه اصفهان مستقر می‌شوند.

معاون توسعه ‏مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان در تمامی شهرستان‌های ‏استان نیز پایگاه‌های این کمیته در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین مصلاهای برگزاری ‏نمازجمعه آماده دریافت کمک‌های نقدی مومنان روزه دار به مردم مظلوم فلسطین و غزه هستند.

وی ادامه داد: ‏با توجه به جنایات گروهک تروریستی داعش در ‏عراق و سوریه و به منظور کمک به شیعیان محاصره شده عراق و سوریه، صندوق‌هایی هم به این امر ‏اختصاص یافته است که مردم مومن و روزه‌دار می‌توانند کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

سوادکوهی همچنین گفت: با توجه به استقبال مردم نیکوکار از طرح اطعام نیازمندان و به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی ، ‏صندوق‌هایی هم به صورت جداگانه به این امر اختصاص یافته است.

وی میزان کمک‌های سال ‏گذشته مردم نیکوکار اصفهان به  مردم مظلوم فلسطین را بالغ بر 378 میلیون ریال اعلام کرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.