سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:30 - دوشنبه 30 تیر 1393

افزایش ۷۱ درصدی کمک‌های مردم به کمیته امداد اصفهان

معاون کمیته امداد استان اصفهان گفت: شهروندان اصفهانی امسال در شب‌های قدر از طرح محسنین و اکرام ایتام استقبال خوبی کرده و کمک‌های مردمی امسال به طور تقریبی ۷۱ درصد رشد داشت.

به گزارش اصفهان شرق؛ بهرام سوادکوهی با اشاره به استقبال مردم اصفهان از طرح اکرام ایتام اظهار کرد: پایگاه‌های این کمیته برای ‏ثبت نام ‏‏طرح اکرام ایتام و محسنین (حمایت از نیازمندان غیر یتیم) ‏در شب‌های قدر ماه مبارک رمضان به شهروندان خدمات‌رسانی کرد.

وی افزود: سال گذشته نیز یک میلیارد تومان به خانواده‌هایی که زیر پوشش طرح محسنین بودند، از سوی شهروندان کمک شد که امسال نیز رو به افزایش بوده است.

معاون کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان بیان کرد: در شبهای قدر امسال، 185 حامی در طرح محسنین و در طرح اکرام ایتام نیز 432 حامی جذب شده و کمک‌های مردمی امسال به طور تقریبی 71 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی به طرح محسنین اشاره کرد و گفت: در طرح محسنین، خانواده‌هایی که سرپرست دارند، اما بیماری ناعلاج داشته و یا از کار افتاده بوده و مشکلات زندگی دارند، شامل طرح محسنین می‌شوند و هر خانواده‌ای که تمایل داشته باشد، می‌تواند به خانواده‌هایی که زیر پوشش طرح محسنین کمیته امداد هستند کمک کند.

سوادکوهی اظهار کرد: در طرح اکرام ایتام که چندین سال است انجام می، شود خانواده ها می‌توانند کمک کنند و در حال حاضر ما حدود 8700 یتیم  تحت پوشش داریم که 42 هزار حامی از آنها حمایت کرده و به طور میانگین ماهیانه 125 هزار تومان به حساب آنها واریز می‌شود.

وی افزود: همشهریان می‌توانند با مراجعه به سایت www.emdad.ir  با پرداخت وجوه نقدی خود در طرح محسنین و اکرام ایتام شرکت کنند.

 منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.