سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:00 - دوشنبه 30 تیر 1393

آیت‌الله مظاهری:

بهترین توشه برای آخرت خدمت به مردم است

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: بهترین توشه برای آخرت خدمت به مردم است.

به گزارش اصفهان شرق؛  آیت‌الله حسین مظاهری با تبریک هفته تأمین اجتماعی و خیرمقدم، روند کار تأمین اجتماعی و درمان را مطلوب شمرده و اظهار کرد: خدمات ارائه شده نشان دهنده رشد کمی و کیفی اقدامات سازمان بوده است که حاصل مدیریت خوب هر دو قسمت است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه خدمت رسانی به مردم به خصوص قشر زحمت‌کش کارگر عبادتی بزرگ محسوب می‌شود استمرار این‌گونه  خدمات را ضروری دانست و گفت: مسئولان و کارکنان باید خدمت به مردم را سرلوحه امور خود قرار دهند و هرچه توان دارند در خدمت به مردم عزیز دریغ نورزند که این امر باعث رضایت خداوند و بهترین توشه برای آخرت شما منظور خواهد شد.

وی عزم جدی تمام همکاران را در جهت ارتقای سطح رضایتمندی مخاطبین خواستار شد.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان در این دیدار گزارشی از عملکرد و اقدامات این سازمان را تشریح و بیان کرد: سازمان تأمین اجتماعی در حال حاضر 65 درصد جمعیت استان را تحت پوشش خود قرار داده است.

علی اصغر دادخواه با اشاره به حرکت به سمت و سوی IT و ارائه خدمات به صورت غیرحضوری گفت : تأمین اجتماعی تاکنون خدمات چشمگیر و برجسته‌ای داشته که شامل فراهم کردن پرداخت لیست به صورت غیر حضوری و اینترنتی، راه اندازی شعبه جدید ( 6 اصفهان) در شمال شهر اصفهان، افزایش شعب اقماری و کارگزاری، پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران، همکاری خوب سازمان با کارفرمایان و تفویض خدمات به دفاتر پیشخوان و کارگزاری اقدامات زیربنایی مطلوبی صورت پذیرفته است.

در ادامه این دیدار دکتر اعتصام پور مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان، گزارش کوتاهی از عملکرد درمان تأمین اجتماعی استان ارائه کرد.

وی در این گزارش به درمان مستقیم و غیرمستقیم اشاره و افزود: تمام بدهی‌های طرف قرارداد با این سازمان ازجمله بدهی‌های بیمارستان‌ها، داروخانه‌ها در سال گذشته پرداخت شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی نوید داد در آینده نزدیک کیفیت و کمیت درمان مستقیم به حد مطلوب و چشمگیری ارتقاء پیدا می‌کند.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.