سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:01 - شنبه 28 تیر 1393

امام جمعه موقت شهر هرند

وعده و حرف در رفع خطرات جاده هرند به کوهپایه کافی نیست/ در رابطه با اقتصاد مقاومتی فقط حرف می زنیم

امام جمعه موقت شهر هرند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: : جاده هرند به کوهپایه خطرناک است، وزیر راه به هرند آمد و قول داد ولی هیچ تغییری ایجاد نشد در حالی که در مورد جاده حرف کافی نیست.

به گزارش امینی هرندی خبرنگار اصفهان شرق از هرند: خطبه های نماز جمعه این هفته شهر هرند به امامت حجت الاسلام و المسلمین نیکوکلام امام جمعه موقت شهر هرند اقامه گردید.

وی در خطبه اول به مناسبت ایام سوگواری ماه مبارک رمضان گزیده ای از زندگانی حضرت علی(ع) را بیان نمود.

نیکوکلام در فرازی دیگر از خطبه ها حمله وحشیانه صهیونیسم ها به مردم بی دفاع غزه را محکوم و از مردم درخواست نمود کوچکترین کاری که ما می توانیم در حمایت از این مردم مظلوم انجام دهیم شرکت در راهپیمایی روز قدس است که با حضور خود در این راهپیمایی با مردم مسلمان غزه ابراز همدردی نماییم.

خطیب جمعه در ادامه اشاره ای به حضور چند هفته ای تیم مذاکره کننده با 1+5 داشته و ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده اعلام نمود: دولت محترم بجای اینکه چند هفته وقت شبانه روزی صرف مذاکرات انجام می داد را صرف اقتصاد مقاومتی می کرد، ما در مورد اقتصاد مقاومتی فقط حرف می زنیم اما هیچ عملی از مسئولین اقتصادی در این مورد نمی بینیم. بعنوان مثال در مورد وام ازدواج, نباید یک جوان برای دریافت یک وام ازدواج بسیار ناچیز این طور معطل بماند.

وی در ادامه اشاره ای به مشکلات شهر نموده و خاطرنشان کرد: جاده بسیار حادثه خیز هرند به کوهپایه بار دیگر حادثه آفرید و مسئولین در این زمینه به گوش باشید که وزیر راه به هرند آمد و قول داد ولی هیچ تغییری ایجاد نشد در حالی که در مورد جاده حرف کافی نیست.

امام جمعه با اشاره به راکد ماندن آزمایشگاه هرند و تردد مردم به منظور یک آزمایش ساده به کوهپایه گفت: چرا درمانگاه و آزمایشگاه هرند راکد مانده است که مردم عزیز به منظور گرفتن یک آزمایش ساده می بایست به شهرهای دیگر بروند و آن هم در جاده پر حادثه هرند.

حجت الاسلام و المسلمین نیکوکلام امام جمعه موقت هرند در پایان خطبه های این هفته جمعه خود از تلاشهای خیرین در مرکز نیکوکاری تشکر نمود.

در حاشیه نماز جمعه این هفته شهر هرند، پس از اقامه نماز ظهر , نماز گزاران به مناسبت شهادت امیرمومنان امام علی(ع) بامداحی حجت الاسلام نیکوکلام به عزاداری پرداخته و سپس ناظمی به نمایندگی از مرکز نیکوکاری هرند گزارش سه ماهه این مرکز را به اطلاع عموم مردم رساند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.