سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 18:40 - چهارشنبه 25 تیر 1393

امام جمعه شهر ورزنه:

خیرین به کمک مردم آسیب دیده شرق اصفهان بشتابند/ 200 میلیون ریال کمک جهت بیماران صعب العلاج واریز شد

امام جمعه ورزنه گفت: از اقدامات موثر بخش بن رود راه اندازی صندوق 777 ویژه بیماران صعب العلاج بود که جهت برداشتن فشار از خانواده ها دستان پربار خیران را طلب می کند.

حجت الاسلام صادق زاده امام جمعه ورزنه در گفتگو با خبرنگار اصفهان شرق گفت: یکی از اقدامات بسیار خوب و موثری که در بخش بن رود انجام گرفته است راه اندازی صندوق 777 ویژه عزیزان و بیماران صعب العلاج وسرطانی است که به همت علما و خیرین بخش بن رود انجام گرفته است و از سال گذشته تاکنون بالغ بر 200 میلیون ریال در خصوص کمک به این عزیزان با تایید هیئت امنا صورت گرفته است.

امام جمعه ورزنه

مشاور اجتماعی استاندار در بحث کمک جهیزیه به دختران دم بخت اظهار داشت: به همت عزیزان خیرین اصفهانی و خیرین بخش بن رود و همت کمیته امداد، مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال در این خصوص جهت خرید جهیزیه انجام گرفته است.

وی همچنین به توزیع 300 مورد سبد غذایی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: امیدواریم این رقم تا یایان ماه مبارک رمضان به 500 سبد غذایی به ارزش 450 میلیون ریال برسد.

امام جمعه ورزنه از همه عزیزانی که دست اندکار کارهای خیر هستند خواست با توجه به بحرانها و مشکلات خشکسالی منطقه حوزه زاینده رود(شرق اصفهان ) کمک های خود را به دست مردم عزیز و آسیب دیده برسانند تا انشاالها بتوان قدری از درد و مشقتی که این بزرگواران دارند بکاهیم و موجبات آرامش این عزیزان را فراهم کنیم.

لازم به ذکراست خیرین می توانند از طریق شماره حساب ذیل هر چه سریعتر به کمک محتاجین بشتابند.

بانک ملت- شعبه ورزنه- کمک در خرید جهزیه

شماره حساب: 4960652604

صندوق قرض الحسنه حضرت سجاد(ع) شهر ورزنه- جهت کمک به بیماران صعب العلاج

شماره حساب: 777

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “خیرین به کمک مردم آسیب دیده شرق اصفهان بشتابند/ 200 میلیون ریال کمک جهت بیماران صعب العلاج واریز شد”

  1. سلام خسته نباشید آیا به بیماران سرطانی هم کمک میکنن؟ من الان دوساله درمان میشم جایی را بلد نیستم به هر دری زدم جاییرا نشونم بدن کسی کمک نکرد شما را به خدا قسمت میدم اگه جایی را سراغ داری به من خبر بده به حقیقت حق قسم ما الان زیر 30 میلیون قرض هستیم دیگه نه کسی قرض میده نه پول داریم خرج کنیم من زن 41 ساله هستم از قم مادر 4 فرزند به خاطر خدا هم شده منو راهنمایی کن
    تو قم خیر زیاده اما میدن به کمیته امداد اونم خودش بر میداره برای خودش فروشگاه میزنه بعد که طرف میفمه پول را به بیماران ندادن میگه از در آمدن فروشگاه می خوام بدم اما همش الکیه بخدا هم من مستجرم هم دوسال سرطان دارم هم پسر 26 ساله دارم که ندارم براش زن بگیرم خب کسی که می خواد واقعا کمک کنه بره خونه خود بیمار چرا میدن به کمیته ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.