سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:00 - چهارشنبه 25 تیر 1393

مدیر روابط عمومی تاکسیرانی اصفهان:

برخورد با رانندگانی که در دید عموم روزه‌خواری می‌کنند

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: با رانندگانی که در مکان‌های عمومی و در مقابل چشم مردم اقدام به روزه‌خواری می‌‌کنند، براساس قانون برخورد می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید رضا روحانی پیرامون مشاهدات مردمی از روزه‌خواری برخی رانندگان در ایستگاه‌های تاکسی و مقابل دید عموم اظهار کرد: گروه‌های بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان روزانه در چند نوبت کاری به ویژه در ماه مبارک رمضان بر عملکرد رانندگان تاکسی نظارت و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله روزه‌خواری در مقابل دید مردم با این افراد برخورد می‌کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بازرسان تاکسیرانی در مورد تخلف روزه‌خواری در مکان‌های عمومی توسط برخی رانندگان تاکسی در شهر اصفهان به صورت جدی در حال پیگیری بوده، افزود: در صورتی‌که شهروندان راننده‌ای را در حال روزه‌خواری مقابل دید عموم مشاهده کردند می‌توانند شماره پلاک خودروی راننده را به سامانه پیام کوتاه این سازمان با شماره 20000261 پیامک کنند تا به سرعت به این تخلف رسیدگی شود.

مدیر روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان تصریح کرد: تلفن رسیدگی به شکایات مردمی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان هم به شماره 35688100 است که شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طرف رانندگان تاکسی موارد را از طریق این شماره تلفن به مسئولان این سازمان اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه با متخلفان روزه‌خواری در مکان‌های عمومی با توجه به موارد عنوان شده در جدول تخلفات مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان برخورد می‌شود، خاطر نشان کرد: 6 گروه بازرسی سازمان تاکسیرانی شهرداری اصفهان در 2 نوبت کاری صبح و بعد از ظهر برعملکرد رانندگان این سازمان نظارت می‌کنند.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.