سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:59 - دوشنبه 23 تیر 1393

به دلیل بیماری ریوی

پدر سرلشکر خلبان شهید «یاسینی» در بیمارستان بستری شد

«عبدالمطلب یاسینی»، پدر شهیدان «علیرضا و احمدرضا یاسینی» از روز گذشته به دلیل بیماری آلزایمر و عفونت ریه در بیمارستان شهید کاشانی اصفهان بستری است.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از دانا:«عبدالمطلب یاسینی»، پدر شهیدان «علیرضا و احمدرضا یاسینی» از روز گذشته به دلیل بیماری آلزایمر و عفونت ریه در بیمارستان شهید کاشانی اصفهان بستری است.

 

بهروز یاسینی، فرزند خلبان یاسینی با گلایه از بی‌توجهی مسئولان نسبت به بیماری پدربزرگش، به خبرنگار دانا گفت: حال پدر بزرگم بسیار وخیم است. از روز گذشته که وی را در بیمارستان شهید کاشانی بستری کرده‌ایم علی‌رغم اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام دادیم متأسفانه هیچ کس خبری از حال این پدر دو شهید نگرفته است.

 

وی از همه ملت شهیدپرور و روزه‌دار خواست تا برای شفای پدر شهیدان یاسینی دعا کنند.

 

بنابراین گزارش، سرلشکر خلبان «سیدعلیرضا یاسینی» که از دست مقام معظم رهبری مدال فتح دریافت کرده است، دارای 2759 ساعت پرواز و رکوردار پرواز با هواپیمای جنگی F4 و یکی از قهرمانان عملیات بزرگ 140 فروندی بود که در روزهای آغازین دفاع مقدس به اجرادرآمد. رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت شهادت این خلبان بلندآوازه فرمودند: «یاسینی مردی مومن، صادق و صمیمی بود، همین‌ها موجب شده بود من به این جوان امیدها داشته باشم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.