سرویس: تولیدی » خبر پوششی 09:48 - دوشنبه 23 تیر 1393

دکتر اخوان در همایش زنان برگزیده فرهیخته محجبه:

زیبایی حجاب به رفتار و کردار ما در جامعه است

نماینده مردم اصفهان در همایش زنان محجبه گفت: رفتارهای درست ما باعث قبولی حجاب در جامعه می شود.

به گزارش اصفهان شرق: اولین همایش زنان برگزیده محجبه به همت شرکت نمایشگاههای بین المللی، کنگره فاطمه شناسی و فرمانداری اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام حمیدرضا صادق زاده مشاور فرهنگی نمایشگاه و دبیر کنگره فاطمه شناسی در این راستا به اهداف برگزاری این همایش اشاره و اظهار داشت: هدف از برگزاری این مراسم ترویج فرهنگ حجاب و عفاف توسط حضار باحجاب و ترویج عملی این حرف با باور داشتن از دل و جان است.

در ادامه سرکار خانم رمضانیان مشاور فرماندار اصفهان در امور بانوان ضمن اظهار خرسندی از حضور با شکوه خواهران محجبه گفت: حجاب یعنی به جای شخص شخصیت را دیدن و تضمین تداوم خط زیبای هویت در فرد و بر این اساس امام خمینی احیاگر زن و ارزش های آن در ایران اسلامی بوده است.

Vater-Mark41525265

دکتر نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس با اشاره به دین و ارزش حجاب اظهار داشت: اگر دین را بسته کاملی ببینیم، حجاب یکی از ارزش های بزرگ در این زمینه است و ما در موقعیتی قرار داریم که هزاران سایت و برنامه ضد انقلابی ما را در برگرفته است ولی در بعضی مواقع ما برخی را به عنوان ارزش قبول کرده ایم و خود را مسئول می بینیم.

وی جاذبه در عملکرد را عامل مهمی در جذب جوانان دانست و افزود: وقتی عملکرد ما در جامعه جاذبه نداشته باشد مسلما همه طرد می شوند و مسئولین می بایست سه ویژگی مهم را داشته باشند و که دعوت کننده به حجاب است و از آن می توان به محبت، مطابقت در زبان و عمل و اهل عدالت بودن باشد.

دکتر اخوان رفتار مسئولین را زیر ذره بین خواند و تصریح نمود: افراد دین و مسائل ارزشی را از مسئولین نظام وام می گیرند و رفتار ما زیر ذره بین است و تهمت زدن، خیانت و نفاق از جمله مسائلی است که ارزش های بزرگ دین به شمار می آید و بدون آن حجاب بی معنی است.

نماینده مردم در مجلس رفتارهای درست را در جامعه موجب قبولی حجاب در جامعه دانست و گفت: محبت و عدالت باعث جاذبه می شود و دین را گسترش میدهد و می بایست به این نکته توجه داشت که زیبایی حجاب به رفتار و ارزش های اسلامی است.

در پایان این جلسه به صورت نمادین لوح تقدیر به 19 نفر از فرهیخته گان عرصه ی حجاب تجلیل شد.
گفتنی است مهندس فولادگر و هیئت همراه در این جلسه حضور داشتند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.