سرویس: تولیدی » خبر پوششی 05:47 - دوشنبه 23 تیر 1393

قائم مقام خانه کشاورز کشور:

خانه کشاورز از جنس کشاورزان است/ حمایت کشاورزان قدرت ماست

قائم مقام خانه کشاورز کشور گفت: ما از جنس کشاورزانی هستیم که با خشکسالی دست و پنجه نرم می کنند و کشاورزان بدانند که ناامیدی بزرگترین ضربه ای است که به ما می زند.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر بیابانی قائم مقام خانه کشاورز کشور در جمع خانواده شهیدان یوسفی و اکبری و همچنین کشاورزان زحمت کش تیمیارت به حمایت ای بی دریغ دکتر طالبی مدیر کل بانک کشاورزی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: خانه ی کشاورز نماینده همه کشاورزان از شرق تا کل کشور است و ما در کنار کشاورزان هستیم و همیشه این احساس را داریم که از جنس کشاورزان هستیم.

وی سفر دکتر طالبی به شرق اصفهان را نشانه ی احترام وافری بود که به ما داشته اند و به همین خاطر نهایت تشکر و قدردانی را از ایشان داریم.

بیابانی ریشه دار بودن کشاورزان شرق اصفهان را تفاوت آنها با شهروندان دیگر دانست و افزود: مشکلات بسیاری پیش روی کشاورزان است و در این راه خیلی از کمک هایی به جهت حفظ آبروی این عزیزان صورت گرفته و تفاوت ما با خیلی از شهروندان ریشه دار بودن این عزیزان در آب و خاکشان است.

Vater-Mark7557575757

وی زمین خشک را هم طلا خواند و با اشاره به جلسات برگزار شده با نمایندگان استان به خشکسالی این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: این طور نیست که بگوییم خدا این طور خواسته است و خداوند به ما توان همبستگی داده است و مفتخر هستیم که به عنوان کشاورزان این خانواده در جمع شما هستیم و قدم برای خدمتگزاری برای کشاورزان بر می داریم. با آمدن به این منطقه تکلیف ما سنگین تر می شود و امیدواریم بتوانیم قدم های مناسبی به صورت ساختاری و زیربنایی برداریم و مثل گذشته مقطعی صحبت نکنیم.

این مقام مسئول خانه کشاورز با توجه به ضایع شدن حقوق مردم روستا و نادیده گرفتن آن افزود: همه جای مملکت از یارانه های مترو و حمل و نقل استفاده می کنند ولی هیچ روستایی از این امکانات برخوردار نیست و امیدواریم برای شناخت مشکلات روستایی توجه خاصی شود.
وی در پایان در مقابل حقوق از دست رفته مردم کشاورز گفت: شما اطمینان داشته باشید که ما مشکلات را به گوش مسئولین می رسانیم و به عنوان نماینده شما به دنبال خواسته به حق شماییم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.