اصفهان شرق

مدیر کل بانک کشاورزی کشور از شرق اصفهان و خانواده شهید تیمیارت بازدید کرد

کدخبر: 23918
1393/04/22 در ساعت 20:42

به گزارش اصفهان شرق دکتر طالبی مدیر کل بانک کشاورزی کشور به همراه دکتر بیابانی قائم مقام خانه کشاورز کشور و مسئولین استان در سفر دو ساعته خود از شرق اصفهان از نزدیک با خشکسالی و مشقات پیش روی کشاورزان آشنا شدند.

در ادامه ی این دیدار در منزل شهیدان یوسفی در روستای تیمیارت با کشاورزان این روستا دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار صادقی رییس خانه کشاورز استان گزیده ای از وضع اسف بار کشاورزان را گزارش داد و اظهار امیدواری کرد که این دیدار زمینه برطرف شدن باری از زندگی کشاورزان شود.

مدیر کل بانک کشاورزی کشور در جمع کشاورزان با آرزوی علو درجات برای خانواده شهیدان منطقه اظهار داشت: هیچ چیزی جایگزین نعمت خداوند نیست و از خدا خواهانیم که برکت خود را شامل حال منطقه شرق اصفهان بکند و قطعا مسئولینی که به منطقه نزدیک تر هستند شرایط را بهتر می دانند و می توانند طرح های خوبی را ارائه دهند و قطعا ما آماده دریافت طرح های موثر که به عهده بانک است هستیم تا بتوان زندگی مردم را روان تر کرد.

وی با توجه به بدهی های کشاورزان به بانک کشاورزی بخش مهمی از بدهی ها و مطالبات به بانک را مربوط به دایره ای دانست که مربوط به آب و هوا می باشد و عدد بالایی را در بر دارد ولی در عین حال تلاش ما بر این امر استوار است که پیگیری هایی را که موجب ناراحتی مردم می شود انجام ندهند و این خواسته ی ما از مهندس اسفندیاری مدیر کل بانک کشاورزی استان است.

این مقام مسئول بانکی کشور بانک کشاورزی را امانت دار مردم دانست و خاطرنشان کرد: موضوعاتی نظیر بخشیدن سود و جریمه مطرح می شود و همانطور که می دانید بانک پولی مربوط به دولت ندارد و همه آن وجهی که در بانک کشاورزی است مربوط به مردم است و در این رابطه ما امانت دار مردم هستیم.

طالبی حمایت خود از کشاورزان را مطرح کرد و افزود: هر جا در رابطه با کمک به کشاورزان کمکی از دست ما برآید کوتاهی نمی کنیم و حتما خواسته مردم را به متولیان تصمیم گیری ارجاع می دهیم و انشاالله این موضوع حل و فصل شود و برای زندگی مردم منطقه طرح ها و برنامه هایی باید وجود داشته باشد و اگر موضوعی در این رابطه بود حتما پیگیری می کنیم.

وی در پایان سخنان خود اعلام آمادگی از برنامه هایی در خصوص مشاغل جایگزین کرد.

لازم به ذکر است در این جلسه کشاورزان تیمیارت مشکلات خود در زمینه کشاورزی و وام هایی که قادر به پرداخت آن نمی باشند را مطرح کردند.
گفتنی است لوح تقدیر از طرف کشاورزان تیمیارت به دکتر طالبی اهدا شد.

Vater-Mark0101200