سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:27 - یکشنبه 22 تیر 1393

اخوان در افتتاح شورای حل اختلاف صنف کشاورزی شهرستان اصفهان:

اعتبار اختصاص داده شده به مردم اصفهان جهت مخالف مالیلات گرفته شده از مردم است

دکتر اخوان گفت: در حالی که استان اصفهان در ردیف اول پرداختی مالیات می باشد ولی متاسفانه در دریافت اعتبار در آخرین رقم استان ها می باشد.

به گزارش اصفهان شرق: دکتر نیره اخوان نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاحیه شورای حل اختلاف صنف کشاورزی شهرستان اصفهان با تشکر ازاقدام موثر کشاورزان در بحث لایروبی رودخانه زاینده رود اظهار دلشت: کشاورزان با اقدامی موثر لایروبی رودخاته را انجام دادند و با زحمت فراوان توانستند پیش روی کنند و امیدواریم تا انتهای شرق اصفهان پیش روند و در این خصوص با پیگیری از وزارت نیرو و منابع بحرانی اعتباراتی جهت هزینه بیل مکانیکی گرفته شد.
وی در ادامه با اشاره به بیمه کارفرمایان و حل نشدن بخشی از آن از جلسه ای با نور بخش خبر داد و گفت: در رابطه با بیمه کارفرمایان با توجه به اینکه 4 میلیون کشاورز داریم می بایست اقدامی در این جهت بشود و بر عهده دولت است تا اقدام اساسی کند و در هفته ای که گذشت بحث بیمه بازنشستگی روستاییان و عشایر به تصویب رسید.

اخوان با اشاره به پیگیری های انجام گرفته توسط دکتر کامران به دعوت از مسئولین در زمینه مشکلات مردم اشاره و افزود: با دعوت از مدیر صندوق قرض الحسنه مهر امام رضا توسط دکتر کامران خوشبختانه توافقی نوشته شد و مقرر شد مبلغ 300 میلیارد ریال بابت اشتغال مناطق محروم شرق اصفهان اختصاص یابد و کمک هایی جهت ساماندهی زاینده رود از آقای نجار گرفته شد.

دکتر اخوان گفت: در حالی که استان اصفهان در ردیف اول پرداختی مالیات می باشد ولی متاسفانه در دریافت اعتبار در آخرین رقم استان ها می باشد.
در ادامه کاظم محمدی نائب رییس صنف کشاورزی شهرستان به اتحاد کشاورزان اشاره کرد و افزود: همه دست به دست هم دادیم تا وزیر نیرو به اصفهان آمد و قول آب پاییز را به کشاورزان داد و در زمینه رای شما به اعضای صنف و در قبال این اعتماد وظیفه ما این است که حداقل هر شش ماه گزارشی از اقدامات انجام گرفته را بدهیم.

و ی در ادامه در رابطه با جمع آوری پمپاژ و تحقق آب پاییزه سخنانی ایراد نمود.

داوود ملک پور دبیر صنف کشاورزی به وجه تسمیه شورای حل اختلاف در صنوف دیگر و مسائل پیرامون آن سخنانی ایراد و تصریح نمود: هدف از ایجاد شورای حل اختلاف صنف کشاورزی تقویت و مشارکت اعضا برای رسیدن به اهداف و مالکیت و همچنین برطرف شدن سریع اختلافات که به نوعی اختلافات صنفی است، می باشد و در بخش کشاورزی برخی مسائل از دست دادگستری خارج و در شورای حل اختلاف قابل بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.