اصفهان شرق

حقوق کشاورزان شرق اصفهان به صورت کامل پرداخت شود

کدخبر: 23814
1393/04/22 در ساعت 13:00

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول جزینی ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر خبری در رسانه‌ها مبنی بر پرداخت 240 میلیارد تومان به کشاورزان شرق اصفهان منتشر شده است، اظهار کرد: حواسمان باید باشد که این موضوع به عنوان حق‌السکوتی برای مسکوت ماندن مشکل زاینده‌رود تلقی نشود.هیئت وزیران باید مصداق اصلی حق‌آبه کشاورزان را مشخص کنند و حقوق این کشاورزان را به صورت کامل پرداخت کنند.

علیرضا نصر اصفهانی یکی دیگر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به گرمای شدید هوا تصریح کرد: با توجه به این گرمای شدید انتظار داریم که اتوبوس‌رانی و تاکسی‌رانی تلاش کنند که حداقل کولر این خودرو‌ها روشن باشد.

وی با تاکید بر اینکه زمینه‌‌های لازم باید برای سرویس‌دهی وسایل حمل و نقل عمومی به مردم به صورت مناسب فراهم شود، ادامه داد: تاکسی‌رانی و اتوبوس‌رانی باید در راستای رسیدگی به این وضعیت تلاش کنند تا مردم در فصل تابستان و گرمای شدید هوا با مشکل مواجه نشوند.

نصر اصفهانی با اشاره به مشکل حقوق بازنشستگان ذوب‌آهن تاکید کرد: طی چند سال گذشته بازنشستگان ذوب‌آهن در زمینه دریافت حقوق خود با مشکل مواجه شده‌اند و این موضوع سبب نا‌رضایتی این بازنشستگان و خانواده‌های آنها شده است و متولیان امر باید به این وضعیت رسیدگی کنند و نباید اجازه بدهند که حقوق حداقلی آنها دستخوش تلاطمات اقتصادی شوند.

وی به مشکلات معلولان اشاره کرد و افزود: معلولان از حداقل امکانات تردد در سطح شهر برخوردار نیستند و امیدواریم که به وضعیت این افراد رسیدگی شود تا شرایط حضور معلولان در فضای شهر فراهم شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه بحث پزشک خانواده باید به صورت جدی اجرایی شود، گفت: تشخیص متعهدانه بیماری‌ها یکی از وظایف اصلی پزشکان در سطح شهر است و پزشکان باید این وظیفه اصلی خود را به خوبی انجام بدهند.

منبع: فارس