سرویس: غیر تولیدی » نقلی 08:15 - شنبه 21 تیر 1393

وزارت نیرو مصوبات شورای عالی آب را سریع‌تر اجرا کند

خبرگزاری تسنیم: استاندار اصفهان گفت: نمایندگان اصفهان معتقد هستند که وزیر نیرو وظایف قانونی خود را درباره آب اصفهان انجام نداده و وزیر نیرو باید به سرعت روند مصوبه ۹ ماده‌ای شورای عالی آب را اجرایی کند.

به گزارش اصفهان شرق؛ رسول زرگرپور درباره تاثیر استیضاح وزیر نیرو بر روند انتقال آب به اصفهان اظهار کرد: ما یک برنامه مصوب 9 ماده داریم که مصوب شورای عالی آب است که دولت و من به عنوان نماینده دولت در اصفهان پیگیر این برنامه 9 ماده‌ای هستیم.

وی افزود: در این برنامه 9 ماده‌ای که درباره رفع مشکلات حوزه زاینده‌رود و آب در اصفهان بوده، تاکنون 5 بند اجرائی شده البته نه به آن سرعت و قوتی که مورد انتظار ما بوده، از وزیر نیرو خواستیم که این جریان را مقداری تقویت کند.

استاندار اصفهان درباره صحبت‌های نمایندگان درباره استیضاح وزیر نیرو تصریح کرد: نظر نمایندگان این است که وزارت نیرو وظایف قانونی خود را درباره مقوله آب در استان اصفهان انجام نداده و معتقد هستند که وزیر تصمیمات غیرکارشناسی گرفته است و در نتیجه بحث استیضاح را پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: من امیدوارم هستم که همه این اقدامات در راستای حل مشکلات آب استان باشد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “وزارت نیرو مصوبات شورای عالی آب را سریع‌تر اجرا کند”

  1. بهنام گفت:

    انتقال آب نه تنها باعث جاری شدن آب در زاینده رود نمی شود،بلکه خشکسالی بیش از پیش را نیز به ارمغان می آورد…بگذارید زاینده رود مسیر ناریخی خود را طی کند بدون هیچگونه سد و تونل انتقال آبی…به جای این کارها فکری به حال ذوب آهن و برنج کاری غرب اصفهان بکنبد….به جای این کار ها فکری به حال چمن کاری های شهر اصفهان بکنید….ذوب آهن را کنار آب ببرید نه آب را کنار ذوب آهن…مثل زمان مادها و انسان های اولیه جمعیت را کنار آب ببرید نه آب را کنار جمعیت و توسعه ی بی رویه و بدون برنامه ی شهر کویری اصفهان

    این قدر منفعت طلب و انحصار طلب نباشید تا همه چیز درست شود

    بگدارید زاینده رود مسیر تاریخی خود را طی کند،بدون تونل اتنقال آّب

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.