سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:30 - شنبه 21 تیر 1393

سرپرست روزنامه کیهان در استان:

پارلمان خصوصی باید در بحران آب اصفهان وارد عمل شود

سرپرست روزنامه کیهان در استان اصفهان گفت: وظیفه پارلمان خصوصی اصفهان است که در شرایط موجود مدیریت استان را در بحران‌زدایی در مسئله آب یاری دهند.

به گزارش اصفهان شرق؛  سرپرست روزنامه کیهان در استان اصفهان گفت: وظیفه پارلمان خصوصی اصفهان است که در شرایط موجود مدیریت استان را در بحران‌زدایی در مسئله آب یاری دهند.
محمدعلی شاه‌علی در هم‌اندیشی و تعامل رسانه‌ها با دست‌اندرکاران کمیته آب اتاق بازرگانی اصفهان با اعلام اینکه رسانه‌های گروهی در فرهنگ‌سازی شهروندان در بهینه مصرف کردن آب در شرایط موجود خوب عمل کرده‌اند، تصریح کرد: مسئولان اتاق بازرگانی به عنوان یک پارلمان خصوصی از خروج آب از حوزه آبریز فریدونشهر و سمیرم به خارج از استان جلوگیری کنند. وی با بیان اینکه بالغ بر 4میلیارد مترمکعب آب سالانه از این دو منطقه استان خارج می‌شود، افزود: در شرایط کنونی اصفهان نیاز به سرمایه‌گذاری در زمینه آب توسط این بخش دارد. وی با اعلام اینکه آمارها نشان دهنده فقر آب در سفره های زیرزمینی استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: متولیان مسئله آب، باید جدی‌تر به این بحران رسیدگی کنند و شرایط موجود زاینده‌رود را متغیر سازند.

منبع: کیهان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.