سرویس: غیر تولیدی » نقلی 16:00 - شنبه 21 تیر 1393

« داعش » درحال فروپاشی است و جایی در عراق و سوریه ندارد

سیاستمدار عراقی در واکنش به اظهارات رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که درباره گروه تکفیری «داعش» گفته بود، داعش برای این شکل گرفته که در عراق و سوریه باقی بماند، تاکید کرد که این گروه تکفیری جایی در این دو کشور ندارد.

به گزارش اصفهان شرق؛ «محمد الهنداوی»، سیاستمدار عراقی و عضو ائتلاف ملی عراق در پاسخ به اظهارات «تامیر پاردو»، رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد که درباره گروه تکفیری «داعش» گفته بود، داعش برای این شکل گرفته که در عراق و سوریه باقی بماند، تاکید کرد که این گروه تکفیری جایی در این دو کشور ندارد.

الهنداوی افزود: دستگاه‌های امنیتی عراق و سوریه قدرتمند است و با پشت سر گذاشتن مشکلاتی که با آن مواجه بوده و حمایت مردمی قدرتمند و بیش از 300 هزار داوطلب آماده جنگ با داعش در عراق و همچنین سوریه که شاهد انتخابات گسترده و وسیع و پاک بوده، می‌توان گفت که دیگر این گروه تکفیری جایی در این دو کشور ندارد و به خواست خدا به زودی شاهد پایان کار این گروه خواهیم بود.

این سیاستمدار عراقی خاطر نشان کرد: درگیری‌هایی که هم اکنون میان گروه‌های تروریستی چه در میان داعش و حزب بعث و یا گروه نقشبندیه و یا ارتش مجاهدین در جریان است، در کنار عملیات‌های ارتش عراق و سوریه و ضربات مهلکی به آنها وارد می‌شود، مهمترین عامل از بین بردن آنهاست.

به همین دلیل الهنداوی بر این باور است که جایی برای بقای داعش به عنوان یک قدرت در منطقه نیست و همانند سال‌های 2007 و 2008 باید شاهد مخفی شدن مجدد عناصر آن در کوه‌ها و غارهای دشت حوران و فلوجه بود.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.