سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 02:56 - شنبه 21 تیر 1393

مادر شهید محمد محمدی:

ارزش چادر خاکی مادرمان زهرا را حفظ کنید

مادر شهید از اهالی ورزنه گفت: از گم شدن ارزش هایمان ناراحت می شوم زمانی که هنوز وصیت نامه ی فرزند شهیدم را به خاطر دارم.

وقتی در غروب دلگیر جمعه راهی برای رهایی از زندان دنیا نداری، بیا( گلستان شهدا ) اینجا صدها دل به آسمان گره خورده که قلب مادر شهید محمد محمدی یکی از این دلهاست.

با سلام و احوال پرسی شروع کردم وقتی از حالش پرسیدم گفت ملالی نیست جز گم شدن ارزش هایمان که امروزه آنرا به اسم جدیدی صدا میزنند به نام فرهنگ.

حرف هایش درد داشت اما واقعی بود. میگفت سی و پنج سال است جنگ ما ادامه دارد. قبلا با اسلحه در مقابل دشمن میجنگیدیم و امروزه با حرف، نوشته، حجاب …
بله درد جامعه امروزی ما حجاب است. حجابی که متاسفانه در جامعه ما کمی کمرنگ شده است.

مادر شهید دلش پر بود از آنهایی که بی حجابی را فرهنگ می پندارند. میگفت وقتی وصیت نامه پسرشهیدم به دستم رسید آن را باز کردم اولین چیزی که ذهنم را مشغول کرده بود جمله ای بود که همیشه تکرار میکرد( خواهران عزیزم زینب وار و برادران عزیزم حسین وار زندگی کنید … هیچگاه حجاب و نماز جمعه را ترک نکنید )

Vater-Mark676767676
ولی امروز با دیدن بعضی صحنه ها قلبم به درد میآید. فرزند من و فرزندان از سرزمین رفتند تا ارزش ها از بین نرود. رفتند تا ارزش چادر خاکی بانو فاطمه زهرا حفظ شود. قابل بخشش نیستند انسانهایی که این ارزش ها را زیر پا میگذارند. با حجاب بودن نوعی مبارزه است که نه تنها خواهران عزیزم، بلکه برادران گرامی نیز باید آنرا حفظ کنند.
مادر بزرگ همچنان ادامه داد: حجاب ارزشی است که به آسانی به دست نیامده که حال بخواهیم به آسانی از آن بگذریم.

مادر شهید میگفت کاش جوانا یادشان نرود بی حجابی عامل بسیاری از انحرافات در جوامع امروزی میباشد.

Vater-Mark6786767676

توصیه مادر شهید یک جمله نبود بلکه هزاران نکته در خود جای داد:
توصیه من به جوانان این است که همیشه و در همه صحنه ها حجاب خود را حفظ نمایند تا مبادا دشمنان داخلی و خارجی از این عامل سرنوشت ساز سواستفاده به عمل آورد.

وقتی در حال خدافظی از مادر شهید بودم اشک در چشمانش حلقه زده بود … انگار غروب جمعه دلگیر تر از این حرفا بود که فکرش را میکردم … شاید او اننتظار را بهتر میفهمید … شاید هم …

گزارش از امیر حسین خلیلی ورزنه

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “ارزش چادر خاکی مادرمان زهرا را حفظ کنید”

  1. ورزنه گفت:

    سلام. قالب جدیدتون مبارک/ خیلی خوب شده.
    درود برامیر حسین خلیلی عزیز واقعا گزارش زیبایی بود.
    این وظیفه شماست که استعداد جوانان شرق را به کار بگیرید توی سایتتون.
    با تشکر/

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.