سرویس: اخبار شهرستان » براآن شمالی 18:31 - جمعه 20 تیر 1393

به همت سپاه انجام شد:

افتتاح اولین باشگاه شهدای تیمیارت در بین هیاهوی مشکلات روستا

بعد از انتظار جوانان روستای تیمیارت که به حق با توجه به آمار بالای شهدای روستا توجه چندانی به آن نشده است، ربان افتتاح باشگاه شهدای تیمیارت چیده شد.

به گزارش اصفهان شرق: روستای تیمیارت از توابع براآن شمالی از جمله روستاهایی می باشد که آمار بالای ایثارگری را در خود ثبت کرده است. جوانان روستا از هر گونه امکانات تفریحی به دور می باشند و این در حالی است که در اکثر سازمانها و گفتگوها، مسئولین تاکید بسیاری به استفاده درست از این زمان مهم در زندگی جوانان دارند.

حال در بین هیاهوی مشکلات روستای تیمیارت که حتی زمینی به پارک کوچکی در این روستا اختصاص داده نشده و هیچ امکانات تفریحی جهت سرگرمی نوجوانان موجود نیست، بار دیگر بسیج نقش موثر خود را ایفا کرد و با زدن کلنگ ساخت سالن مقدمه ای جهت نشاط عزیزان و آینده سازان روستا را فراهم ساخت.

به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور مسئولین محلی و فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) مراسم افتتاح از باشگاه شهدای تیمیارت برگزار شد.

IMG-20140710-WA0004

در ابتدای این برنامه ملکی فرمانده حوزه امام موسی کاظم(ع) منشیان با اشاره مختصر به اقدامات صورت گرفته سپاه ناحیه امام علی(ع) و سپاه صاحب الزمان(عج) اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در ایجاد مکان لازم برای استفاده از وقت جوانان بسیار موثر می باشد و در این رابطه سپاه قدم های مثبتی را برداشته است.

سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه امام علی(ع) با ذکر ویژگی های بارز شهدا مخصوصا شهدای روستای تیمیارت عنوان داشت: عزت امروز ما حاصل زحمات شهدای عزیز است و نقطه ضعف دشمنان ما همین خون شهدا می باشد.

وی با توجه به فراوانی ماهواره در فضای منازل خاطر نشان کرد: آسیب ها ماهواره را جدی بگیرید و سعی کنید این وسیله به منازلتان وارد نشود زیرا یکی از هزاران اثر بد آن ایجاد حس رقابت بین زن و شوهر است.

غفرانی دهیار روستای تیمارت در پایان این برنامه از متولیان ساخت این سالن که مقدمات شروع برنامه ی فعال جوانان در روستا را فرارهم می کند تشکر ویژه داشت.

گفتنی است حضور جوانان و بسیجیان در این باشگاه از زیباترین قسمت مراسم افتتاح بود زیرا پس از شنیدن وعده ها شاهد به بار نشستن فعالیت بودند.

و اما….

متاسفانه به دلیل نبودن امکانات سرمایشی- گرمایشی فضای باشگاه بسیار گرم و طاقت فرسا بود و در این باب نگاه مسئولین جهت کمک را می طلبد.

نکته قابل توجه اینکه در این مراسم از نمایندگان مجلس دعوت شد ولی به دلیل تداخل برنامه ها نماینده ای حضور نداشت.

IMG-20140710-WA0008

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.