سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 12:05 - پنجشنبه 19 تیر 1393

با حضور فرماندار اصفهان:

دبیر خانه دائمی ستاد اوقات فراغت شهرستان اصفهان افتتاح شد

با حضور فرماندار شهرستان اصفهان و جمعی از مسئولین این شهرستان اولین دبیرخانه دائمی اوقات فراغت شهرستان اصفهان در محل اداره ورزش و جوانان این شهرستان افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش جعفری خبرنگار گروه ورزش اصفهان شرق: در این افتتاحیه حسین زیبایی رئیس اداره ورزش و جوانان با اشاره به اوقات فراغت در شهرستان اصفهان اظهار داشت: اوقات فراغت همچون تحصیل برای جوانان و نوجوانان واجب است و با توجه به هجمه سنگین دشمنان و تهاجمات شدید فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی می بایست همه متولیان فرهنگی و دستگاههای اجرایی دست در دست هم بدهند تا بتوانیم به احسن اوجه بر وظیفه خود عمل نماییم.

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان اصفهان با اشاره به اهمیت موضوع اوقات فراغت جوانان افزود: هدف گذاری کلان می طلبد تا بتوانیم به نقطه مطلوب دسترسی پیدا کنیم و  امسال که سال اقتصاد و فرهنگ نام دارد را سال شروع برای بالا بردن کیفیت کار با انسجام کامل نه به صورت جزیره ای قرار دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن کشور است، خاطر نشان کرد: امار مربوطه را به صورت یکجا ثبت و ارائه کنید و در این مسیر از آمار صوری که قابل دفاع نیست بپرهیزید. می بایست خوب کار کرد و در کنارهم به سوی هدفی واحد و جمع بندی مشترک برسیم ولی توجه داشته باشید که برای رسیدن به نقطه ایده آل با نگاه کلی به شهرستان قدم برداریم.

9e02b4257c05e19434bd28a1f3ded3e5_M

فضل الله کفیل با مهم خواندن برنامه ی باکیفیت در بحث غنی سازی افزود: با اولویت شناسی به غنی سازی در جهت بالا بردن کیفیت تلاش و چالش ها را به فرصت فرهنگی مبدل کنید و برای ارج نهادن فرصت های فرهنگی از مهد کودک تا سطوح عالی کار کنیم تایک کار فرهنگی مستمرصورت بگیرد.

وی با توجه به مشکلات مطرح شده در این بین بیان نمود: این محورها باید جدی بیان شود وازکارشناسانی اگاه استفاده کرد کسانی که بدانند اوقات فراغت چیست و در زمینه مشکلات می بایست مشکلات را به صورت رسمی به دبیرخانه ارجاع داد و توجه به این نکته ضروری به نظر می رسد که  به گونه ای کار کنیم که فردا روزی نگوییم ای کاش در دوران مسئولیت این گونه کار کرده بودیم.

در پایان این مراسم نیز مسولین فرهنگی در مورد حوزه خود نقطه نظرات خود را بازگو نمودند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.