سرویس: تولیدی » خبر پوششی 12:35 - پنجشنبه 19 تیر 1393

تودیع و معارفه در کلانتری تودشک و سجزی انجام شد :

خداحافظی دو فرمانده کلانتری در بخش کوهپایه

مراسم تودیع و معارفه ی فرمانده کلانتری دو شهر تودشک و سجزی از توابع بخش کوهپایه با حضور سرهنگ یاردوستی فرماندهی انتظامی اصفهان انجام شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از کوهپایه: طی مراسمی با حضور مسئولین استان و بخش کوهپایه از زحمات دو فرمانده نیروی انتظامی شهرهای تودشک و سجزی تقدیر و تشکر صورت گرفت.

در اولین مراسم تودیع و معارفه که در پایگاه بسیج سلمان فارسی شهر سجزی برگزار شد از حاتمی فرمانده قبلی کلانتری سجزی تقدیر و حکم یاریان توسط مسئولین جهت سمت فرماندهی کلانتری سجزی تقدیم شد.

سرهنگ یاردوستی در جمع مسئولین با اشاره به ایجاد روحیه بسیجی در مامورین وظیفه شناس نیروی انتظامی اظهار داشت: امروزه نیروی انتظامی با حفظ روحیه بسیجی به وظیفه خود عمل می کند و در این راه این روحیه را در خود تقویت خواهد کرد.

وی اشاره ای کوتاه به تحولات نیروی انتظامی و خدمات انجام گرفته توسط این نیروی خدوم در سراسر کشور پرداخت.

پس از اتمام مراسم در سجزی مسئولین جهت برگزاری تودیع و معارفه ی فرمانده کلانتری تودشک در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور تودشک حضور یافتند.

طی حکمی جعفری به سمت فرمانده کلانتری تودشک انتخاب و از تلاش های شبانه روزی یاریان فرمانده اسبق کلانتری مراتب تشکر به عمل آمد.

حجت الاسلام احمدی نسب امام جمعه شهر تودشک با اشاره به اقتدار جوانان کشور در نیروی انتظامی گفت: اقتدار و ایجاد امنیت امروز در کشور نتیجه تلاش های نیروی انتظامی می باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی شامل پاسدارانی می باشد که از مرزها و ارزش های اسلامی دفاع و در کنار مردم و برای مردم به تلاش می پردازند.

گفتنی است در این مراسم حضور پدر شهید احمدی از شهدای نیروی انتظامی تودشک رنگ ویژه ای را به مراسم بخشیده بود.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “خداحافظی دو فرمانده کلانتری در بخش کوهپایه”

  1. شهروند گفت:

    سلام اگر مسئولین امر با درنظر گرفتن یک لحظه خودشون را شهروند ساکن سجزی تصور میکردند مسئله آلودگی به این شدت پیش نمیومد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.