سرویس: غیر تولیدی » نقلی 19:54 - سه شنبه 17 تیر 1393

افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر

بی شرمی در غرب تا جایی روبه فزونی گذاشته که گروهی همجسنگرا جشنی را به نام”رژه افتخار” ترتیب داده اند و هدف از آن نشان دادن خود به دیگران است تا به این رابطه نامشروع و خلاف فطرت آدمی مشروعیت ببخشند!

به گزارش اصفهان شرق نقل از فرهنگ نیوز ، رژه همجنسگرایان جشنی است که با نام “رژه افتخار” توسط همجنسگرایان و مدافعان حقوق همجنسگرایان ترتیب داده می‌شود و هدف از آن این است که با نشان دادن خود به دیگران، به این رابطه نامشروع و خلاف فطرت آدمی مشروعیت ببخشند تا به خیال واهی خود به این نابودی تدریجی افتخار کنند.

82664 247802 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
82664 247803 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
از آنجا که این نوع ارتباط غیرشرعی و اخلاقی خلاف فطرت پاک انسان است و آدمی را از اهدافی که خداوند برای او قرار داده است دور می کند، در اسلام و در ادیان آسمانی مردود و ممنوع اعلام شده است.
خداوند متعال در آیات متعدد قرآن کریم با تعابیر مختلف این رابطه نامشروع و خلاف فطرت آدمی را مورد نکوهش قرار داده است.
در “سوره اعراف آیه ۸۱″ آمده است که لوط به آن ها می گوید: «بل انتم قوم مسرفون؛ بلکه شما گروهی اسراف کار (و متجاوز) ید.»
در “سوره ی انبیا آیه ۷۴″ می خوانیم:
«و نجیناه من القریته التی کانت تعمل الخبائث انهم کانوا قوم سوء فاسقین، و او را از آبادی که همواره (مردمش کار های) پلید انجام می دادند، نجات دادیم، [چرا] که آنان گروهی بد [کار و] نافرمانبردار بودند.»
و در” شعراء، ۱۶۶″می خواندیم که لوط به آن ها می گوید: «بل انتم قوم عادون، بلکه شما گروهی تجاوزگرید!»
و در “سوره ی نمل آیه ۵۵″ آمده است: «بل انتم قوم تجهلون، آیا واقعاً شما از روی شهوت، به غیر از زنان به سراغ مردان می روید؟! بلکه شما گروهی هستید که نادانی می کنید.» 
و در “سوره عنکبوت آیه ۲۹″ از زبان لوط چنین آمده است: «اءنکم لتاتون الرجال و تقطعون السبیل، آیا واقعاً شما به سراغ مردان می روید و راه (تداوم نسل انسان) را قطع می کنید.»
 از نظر اسلام این افراد اسراف کار، خبیث، فاسق و جاهل هستند.
«اسراف» از این نظر که آن ها نظام آفرینش را در این امر فراموش کرده و از حد تجاوز کردند و تعدی نیز به همین جهت بر آن اطلاق شده است.
«خبیث» به معنای کار یا چیز آلوده ای است که طبع سالم آدمی از آن تنفر دارد، و چه عملی از این عمل تنفر آمیزتر است.
«فسق» به معنای خروج از اطاعت پروردگار و برهنگی از شخصیت انسانی است که از لوازم حتمی این کار می باشد.
82664 247801 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
«جهل» به خاطر بی خبری از عواقب شومی است که این عمل برای فرد و جامعه در پی دارد.
و «قطع سبیل» از این جهت است که این عمل در صورت گسترش به قطع نسل انسانی می انجامد، علاقه به جنس موافق جانشین علاقه به جنس مخالف می شود.( تفسیر نمونه، ذیل آیه)
حضرت علی(ع) همجنسگرایان را کافر معرفی نموده اند
در حدیث دیگری از امام علی (ع) می خوانیم که لواط را در سر حد کفر معرفی فرموده است.( بحارالانوار، ج ۷۶، ص ۶۷)
در حدیثی از امام علی بن موسی الرضا (ع) در فلسفه تحریم همجنس گرایی چنین آمده است: «علته تحریم الذکران للذکران، و الاناث للاناث، لما رکب فی الاناث و ما طبع علیه الذکران، و لما فی اتیان الذکران، الذکران و الاناث للاناث، من انقطاع النسل، و فساد التدبیر، و خراب الدنیا، فلسفه ی تحریم مردان بر مردان و زنان بر زنان این است که این امر بر خلاف طبیعتی است که خداوند برای زن و مرد قرار داده (و مخالفت با این ساختمان فطری و طبیعی، سبب انحراف روح و جسم انسان خواهد شد) و نیز به خاطر این است که اگر مردان و زنان همجنس گرا شوند، نسل بشر قطع می گردد، و تدبیر زندگی اجتماعی به فساد می گراید و دنیا به ویرانی روی می نهد.( علل الشرایع، شیخ صدوق، ج ۲، ص ۵۴۷)
در مذمت لواط در قرآن از قول حضرت لوط (ع) به قومش آمده است: «أتأتون الذکران من العالمین» ترجمه: آیا در میان جهانیان شما به سراغ جنس مرد می روید و همسرانی را که خدا برای شما آفریده است رها می کنید؟! شما قوم تجاوزگری هستید ( شعراء آیه ۱۶۵).
پیامبر اکرم(ص) فرمود: «بوی بهشت به مشام کسی که مورد هم جنس گرایی واقع می شود، نخواهد رسید». امام صادق (ع) در بیان فلسفه حرمت لواط می فرماید: اگر آمیزش با پسران حلال بود، مردان از زنان بی نیاز می شدند و این موجب قطع نسل بشر می شد و مفاسد زیاد اخلاقی و اجتماعی به بار می آورد. این رابطه از نظر شرعی کاملا مردود است و هرگز نباید انجام گیرد.
امام صادق (ع) فرمودند: “هنگام همجنس گرایی، عرش خدا به لرزه می آید و عامل این کار در قیامت به صورت ناپاک محشور می شود و مورد غضب خدا قرار گرفته و جایگاهش دوزخ است.” (وسائل الشیعه ج ۱۴،ص ۲۴۹)
پیامبر اکرم (ص) فرمود: “لعنت خدا بر مردانی که خود را مانند زنان ساخته و در معرض مردان هوس باز قرار می دهند”.«وسائل الشیعه، ج ۱۴،ص۲۵۵» و همچنین ایشان در روایتی دیگر فرمودند: “هرگاه جنس مذکر با مذکر آمیزش کند، عرش خدا به لرزه در می آید.” (الکافی، کلینی،ج ۵،ص ۵۴۴)
امام صادق (ع) در مورد مرتکبان عمل شنیع همجنس گرایی می فرمایند:”آنها که تن به چنین کاری می دهند، بازماندگان سدوم (قوم لوط) هستند.”؛ سپس اضافه فرمود: “من نمی گویم از فرزندان آنها هستند ولی از طینت آنها هستند”. (الکافی، کلینی، ج۵،ص ۵۴۹)
رسول اکرم(ص) نیز می فرمایند: “اگر کسانی را در حال انجام لواط پیدا کردید، هر دو را بکشید لواط زنا است، بلکه زشت‏ترین صورت آن است.”( علامه حلى، نهج الحق و کشف الصدق، ص ۵۴۷، ناشر دار الکتاب اللبنانی)
امام صادق(ع) از رسول خدا (ص) چنین نقل می فرمودند که ایشان فرمودد: “هر که با پسرى آمیزش کند، روز قیامت با حال جنابت وارد مى ‏شود و آب دنیا او را پاک نمى ‏گرداند و خدا بر او خشم مى‏ گیرد و او را لعنت مى‏ کند و جهنّم را- که بد سرانجامى است- براى او آماده مى ‏سازد.”( صابرى یزدى، على رضا، انصارى محلاتى، محمد رضا، ‏ الحکم الزاهرة ، ترجمه انصارى، ص ۶۰۹، سازمان تبلیغات اسلامی) ایشان بیان می دارند: “خداوند هفت طائفه را در بالاتر از آسمان های هفت گانه، لعن فرموده و از رحمت واسعه خود دور نموده است. پس یکى از آنها را سه مرتبه لعن فرموده… ملعون است، ملعون است، ملعون است، هر که عمل قوم لوط را انجام دهد….”( سیوطى، جلال الدین، ‏الدرّ المنثور فی تفسیر المأثور، ج ۳،ص ۱۰۱)
“مرحوم علامه محمدتقی جعفری(ره)” درجواب فیلسوف شهیر اروپایی “برتراند راسل” که پرسیده بود چرا اسلام این قدر به ازدواج بها داده و برایش قانون وضع کرده است، نوشت: «با ازدواج می خواهد انسان به وجود آید، مساله تولد انسان مطرح است.» ارضای غریزه جنسی و تامین نیازهای فیزیولوژیک انسان از آثار مثبت ازدواج است؛ فلسفه و حقیقت ازدواج از نظر اسلام؛ تکمیل، تسکین و تولید است.
خداوند انسان را به گونه‏ای آفریده که بدون جنس مخالف ناقص است
“شهید مطهری” در این باره می فرماید: «تشکیل خانواده یعنی یک نوع علاقه‏مند شدن به سرنوشت دیگران… و یکی از علل این که در اسلام ازدواج یک امر مقدس و عبادت تلقی شده است همین است… ازدواج اولین مرحله خروج از خود طبیعی فردی و توسعه پیدا کردن شخصیت انسان است… پختگی که در پرتو ازدواج و تشکیل خانواده ایجاد می شود، در هیچ جای دیگر نمی توان به آن رسید. و آن را فقط در ازدواج و تشکیل خانواده باید بدست آورد.»( تعلیم و تربیت در اسلام، شهید مطهری. ص ۲۵۲)
ازدواج مایه رشد و کمال یافتن انسان است و خداوند انسان را به گونه‏ای آفریده که بدون جنس مخالف ناقص است و با جنس مخالف کامل می شود. مرد به زن نیازمند است و زن به مرد. هر کدام از دو جنس از نظر روحی و جسمی به هم وابسته‏اند و با قرار گرفتن در کنار هم یکدیگر را تکمیل می کنند.
تسکین؛ مهم‏ترین نیازی که بر اثر ازدواج تامین می شود
مهم‏ترین نیازی که بر اثر ازدواج تامین می شود، نیاز به آرامش و احساس امنیت و آسودگی است این نیاز که در سرشت آدمی ریشه دارد، چنان مهم است که خداوند در بیان فلسفه ازدواج میفرماید: «از آیات و نشانه‏های خداوند این است که برای شما از جنس خودتان همسرانی قرار دادیم تا در کنار آنان آرامش یابید».(سوره روم آیه ۲۱)
بنابراین، همسر موجب آرامش و امنیت‏ خاطر و محیط خانه وسیله آرامش روحی زن و مرد قرار داده شده است. در اوایل جوانی احساس تنهایی، بیهودگی و نداشتن پناهگاه انسان را فرا می گیرد. شاید یک از دلایل پوچ گرایی در جوامع غربی، نبود این آرامش و امنیت خاطر است که در سایه تشکیل کانون گرم خانواده و در کنار هم قرار گرفتن زن و مرد در محیط سالم فراهم می شود.
82664 247800 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
به دلیل اهمیت ندادن جوامع غربی به تشکیل خانواده، افراد در این جوامع، خلاهای عاطفی خود را با ارتباط های نامشروع ارضاء می کنند که آن هم به دلیل غلط بودن این نوع رابطه به مشکلات بیشتر و بروز بیماری های روحی و روانی می انجامد که شاید دیگر هرگز نتوان چاره ای برای آن یافت.
تولید و پرورش انسان‏های خدا پرست و موحد و نیکوکار و صالح، مطلوب خدای جهان آفرین است
 از جمله مهمترین اهداف ازدواج ، بقای نسل آدمی است. تولید و پرورش انسان‏های خدا پرست و موحد و نیکوکار و صالح، مطلوب خدای جهان آفرین است. از دیدگاه اسلام، وجود فرزند صالح برای پدر و مادر یک عمل صالح شمرده میشود و در سعادت دنیا و آخرت آن‏ها مؤثر است‏به همین جهت، معصومان تولید و تکثیر نسل را از اهداف ازدواج خوانده‏اند. پیامبر اکرم (ص) میفرماید: «چه مانع دارد که مؤمن برای خودش همسری برگزیند. شاید خدا فرزندی به او عطا کند که با گفتن لااله الاالله زمین را سنگین سازد.» .در حقیقت زوج‏ها زن و مرد با داشتن فرزند انگیزه های مضاعفی برای زندگی کردن می یابند و از سویی دیگر وجود فرزند باعث استحکام روابط زن ومرد و گرم تر شدن کانون خانواده می شود که این هدف بزرگ هرگز از طریق رابطه غیر اخلاقی همجنسگرایی محقق نمی شود.
بنابراین تسکین، تولید و  تکمیل سه نیاز بشر است که خداوند قادر متعال راه تامین آن را از طریق ازدواج سالم و پایدار با غیر همجنس قرار داده است.پس این سه نیاز اساسی بشر هرگز نمی تواند از طریق رابطه نامشروع ، همجنسگرایی تأمین نمی‌شود، بلکه به آن اهداف آسیب هم می‌رساند.
شاید بتوان گفت جوامع غربی با ترویج همجنسگرایی در حقیقت، مفتخر به متلاشی کردن بنیان خانواده هستند. آنان با چشم پوشی از سه نیاز بشر، هر روز شاهد  فروپاشیدگی خانواده های خود هستند که به دلیل نداشتن روابط صحیح و سالم جنسی این فروپاشی رو به افزایش است و فساد و تجاوز و قتل نوجوانان و جوانان غربی ثمره این افتخار است.
همجنسگرایان؛ پرخطرترین گروه هایی که در معرض بیماری ‏هایی جدی مانند HIV ،HPV و هپاتیت قرار دارد
طبق  آمار شورای تحقیق خانواده ایالات متحده، جمعیت همجنسگرایان، یکی از پرخطرترین گروه هایی هستند که در معرض بیماری ‏هایی جدی مانند HIV ،HPV  و هپاتیت قرار دارند.
82664 247799 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
نظرسنجی ‏ها همچنین نشان‏ دهنده شیوع بالای مشکلات روانی در میان همجنس‏ بازان است. نظرسنجی سراسری در مورد زنان همجنس ‏باز که در مجله «روانشناسی مشاوره ‏ای و کلینیکی» به چاپ رسید، نشان می داد که ۷۵ درصد از حدود ۲۰۰۰ پاسخ ‏دهنده به گونه ‏ای مشاوره ‏های روانشناختی را دنبال می‏ کرده ‏و بسیاری از آنها به دنبال درمان اندوه و افسردگی ‏های طولانی مدت بوده ‏اند.
برخی از کارشناسان بر این باورند که همجنس‏ بازی خود یک بیماری است که ریشه در اختلالات روانشناختی دارد. 
82664 247798 1404817562 افتخار بازماندگان قوم لوط به همجنسگرایی! +تصویر
همجنس گرایی چه درمیان مردان باشد و یا زنان، در اسلام از گناهان بسیار بزرگ است و هر دو دارای حد شرعی است. حد همجنس گرایی در زنان پس از چهار بار اقرار و یا ثبوت بوسیله چهار شاهد عادل (به شرایطی که در فقه گفته شده) صد تازیانه است و بعضی از فقها گفته اند اگر زن شوهر داری این عمل را انجام بدهد حد او اعدام است.( تفسیر نمونه، ج ۸، ص ۱۹۳)
چرا اسلام برای همجنسگرایی حد قرار داده است؟
برخلاف نظر روشنفکران غربی، آنچه مسلمانان بدان افتخار می کنند آن است که اسلام ناب محمدی با قرار دادن حد برای این گناه کبیره می خواهد که انسان را از تمام تهدیدات روحی و جسمی که در اثر این رابطه نامشروع بر وجود آدمی وارد می شود مصون دارد و آرامش، امنیت خاطر و آسایش او را با قانون ازدواج سالم و مشروع فراهم نماید. خداوند آفریننده احسن الخالقین است که فطرت او را پاک آفریده شده است و در سایه اجرای قوانینی که او برای مخلوق خود قرار داده است او را به سعادت دنیوی و اخروی می رساند و دور شدن از قانون خدا یعنی دور شدن از آرامش و سعادت دنیوی و اخروی.
دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.