سرویس: غیر تولیدی » نقلی 14:12 - پنجشنبه 19 تیر 1393

مدیرکل پست استان اصفهان خبر داد:

پلاک های جدید در سطح شهر اصفهان نصب می شوند

مدیرکل پست استان اصفهان گفت: طبق قراردادی که با شهرداری منعقد شد مقرر شد پست پلاک‌های جدید را در سطح شهر نصب کند و در ابتدا این کار را در چهار ناحیه 1، 3، 5 و 12 شهر اصفهان انجام می‌دهیم.

به گزارش اصفهان شرق؛‌ سید سعید رجالی در جمع خبرنگاران افزود: اداره کل پست استان اصفهان دارای 1068 واحد پستی در سطح استان می‌باشد که از این تعداد هفت ناحیه پستی، 22 اداره، 55 واحد شهری دولتی و … می‌باشند. پوشش جمعیتی هر واحد پستی 4569 نفر بوده و پوشش مساحتی هر واحد پستی 100 کیلومتر است.

مدیرکل پست استان اصفهان با بیان این‌که تعداد 739 نفر پرسنل در پست استان اصفهان مشغول فعالیت هستند عنوان کرد: از این تعداد 364 نفر از نیروها به کار توزیع مرسولات مشغول هستند.

وی بیان کرد: استان اصفهان مرکز مبادله استان‌های تهران، قم، یزد، فارس، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد است و از این لحاظ دارای موقعیت مناسبی هستیم.

رجالی تاکید کرد: در سه ماهه نخست امسال به طور متوسط روزانه 85 هزار مرسوله وارد استان شده و 90 هزار مرسوله از استان خارج شده است و در مجموع هفت میلیون و 666 هزار مرسوله وارد استان شده و هشت میلیون مرسوله از استان اصفهان خارج شده است.در سطح استان اصفهان 223 خط پستی داریم که 215 خط داخل استانی و هشت خط خارج استانی هستند.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به این‌که 900 دستگاه صندوق پستی در سطح استان اصفهان نصب است، یادآور شد: طبق برنامه ریزی‌ها قصد داریم تا پایان تیرماه 200 دستگاه صندوق پستی در نقاط دیگر استان نیز نصب و راه اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در سطح استان اصفهان تعداد 37 فقره قرارداد بسته شده و در حال اجرا و عمل به این قراردادها هستیم. تعداد مشترکان سرویس تمبر یادبود ما 1032 فقره بوده که این تعداد نسبت به جمعیت استان بسیار کم است و جای کار در این زمینه بسیار است.

رجالی افزود: در ارتباط با خرید و فروش محصولات اینترنتی در سه ماه نخست امسال تعداد 89 هزار مرسوله از استان به سایر نقاط ارسال شد و تعداد 29 هزار و 685 مرسوله وارد استان اصفهان شده است که رشد 20 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.در زمینه امور مالیاتی 45 هزار فقره کار انجام شده، در زمینه پست یافته یا اجناس گم شده 4460 مرسوله تحویل شده و در ارتباط با تاییدیه تحصیلی نیز 5800 فقره کار انجام شده است.

وی یادآور شد: در زمینه قرار داد با ثبت اسناد و املاک و توزیع سند مالکیت تعداد 37 هزار و 500 فقره از آذر ماه سال گذشته تاکنون انجام شده که طبق گزارشات تعداد یک میلیون و نیم از سفرهای استانی کاهش پیدا کرده است. 9 هزار و 800 کارت عضویت خانه کارگر توسط پست توزیع شده و 34 هزار فقره ابلاغیه تامین اجتماعی نیز توزیع شده است.

وی به قرارداد پست با شهرداری نیز اشاره کرد و گفت: طبق قراردادی که با شهرداری منعقد شد مقرر شد پست پلاک‌های جدید را در سطح شهر نصب کند و در ابتدا این کار را در چهار ناحیه 1، 3، 5 و 12 شهر اصفهان انجام می‌دهیم.

مدیرکل پست استان اصفهان ابراز کرد: در حال برنامه‌ریزی هستیم تا باجه‌های پستی بتوانند فعالیت‌های بانکی نیز انجام دهند و امیدواریم هر چه زودتر این اتفاق رخ دهد.

منبع: قدس آنلاین

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.