سرویس: غیر تولیدی » نقلی 13:35 - چهارشنبه 18 تیر 1393

سامانه گویای 122 پیام های صرفه جویی مصرف آب را اعلام می کند

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان از راه اندازی سامانه گویای 122 برای ارائه پیام های صرف جویی و مصرف بهینه آب در اصفهان برای نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید اکبر بنی طبا با اشاره به این مطلب، اظهار داشت: در ابتدا این سامانه برای ارائه خدمات به مردم از جمله حوادث و اعلام قطعی آب صورت می گرفت اما از این پس علاوه بر این خدمات، پیام هایی حاوی صرفه جویی 20 تا 30 درصدی مشترکان در خصوص آب اعلام می کند.

وی با اشاره به همکاری شرکت مخابرات با شرکت آبفای استان اصفهان، افزود: پیام های صرفه جویی برای تمام مردم استان اصفهان اعلام می شود و حاوی هیچ نوع پیام اخطارآمیز و یا برای مشترکان خاص نیست.

مدیرروابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ادامه داد: این سامانه نه تنها برای تمام هم استانی ها بلکه ویژه 50 شهر و 300 روستای استان که آب شرب آنها از طریق زاینده رود تامین می شود، است.

وی با اشاره به تماس سامانه گویای 122 در اوقات میان روز، بیان داشت: به وسیله این سامانه روزانه با حدود ۲۰۰ مشترک اصفهانی که حاوی پیام های صرفه جویی و مصرف بهینه آب است تماس گرفته می شود.

بنی طبا تاکید کرد: با توجه به کمبود 3 متر مکعب آب در ثانیه، شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان تصمیم به اجرای سامانه گویا در خصوص صرفه جویی در مصرف آب از طریق شماره 122 گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مقرر شده فعالیت این سامانه تا پایان فصل تابستان ادامه داشته باشد و اگر شرایط خاصی در خصوص وضعیت آب پیش آید از طریق 122 به مردم اطلاع رسانی می کنیم.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با تاکید بر استفاده مردم از وسائل کاهنده آب، گفت: اگر مردم از شیرآلات کاهنده در منازل و محل کار خود استفاده کنند به طور حتم تا 33 درصد صرفه جویی در مصرف آب انجام می شود.

منبع: ایمنا

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.