سرویس: تولیدی » مصاحبه تفصیلی 08:02 - سه شنبه 17 تیر 1393

عضو شورای ورزنه:

اشتغال بزرگترین دغدغه جوانان ورزنه ای می باشد

عضو شورای شهر ورزنه گفت: جوانان و مشکلات آنها کمتر دیده شده است و این در حالی است که خشکسالی بیکاری را به ارمغان آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شرق اصفهان: مجید جابر عضو شورای اسلامی شهر ورزنه با اشاره به مشکل اشتغال در جوانان اظهار داشت: قسمت بزرگی از جمعیت بخش بن رود و شهر ورزنه را جوانان جویای کار تشکیل می دهند که متاسفانه در امروز شهرستان اصفهان کمتر دیده شده اند.اشتغال بزرگترین دغدغه جوانان ورزنه ای می باشد که متاسفانه مسئولین در این زمینه اقدام موثری انجام نداده اند.

جابر افزود: اکثرجوانان بخش بن رود و شهر ورزنه در زمینه کشاورزی مشغول بودند که متاسفانه امروز تبدیل به بیکارترین افراد جامعه شده اند.
وی در ادامه توضیح داد: حق آبه زاینده رود متعلق به مردم ماست ولی صنعتی که ازهمین حق آبه استفاده می کند در جاهای دیگر و حتی استانهای دیگر ایجاد شده است و فرصت شغلی متعلق به منطقه ما در شهرهای دیگر استفاده می شود. جوانان منطقه بن رود از هر لحاظ از کمترین امکانات تفریحی و ورزشی و تحصیلی برخوردارند ولی در تقسیمات کشوری بعنوان منطقه برخوردار محسوب می شویم که می طلبد نمایندگان محترم مجلس در این زمینه ها ورود پیدا کنند و مردم ما را از این وضعیت خارج کنند که در این راستا فعالیت هایی هم صورت گرفته است.

مجید جابرورزنه با اشاره به پیگیری برخی نمایندگان گفت: تلاشهای زوج دلسوز و پرتلاش کامران و خانم اخوان باعث برکات فراوان برای مردم منطقه محروم ورزنه و بن رود بوده است.

این عضوشورای ورزنه پیگیری مستمر و بی وقفه این دو نماینده درباره مطالبات کشاورزان منطقه را آرام آرام به رسیدن نتایج خوب منتهی دانست و افزود: ترتیب دادن جلسات متعدد فی مابین نمایندگان و فعالان بخش کشاورزی با وزیر نیرو در تهران و اصفهان، پرسیدن سئوال در صحن علنی مجلس از وزیر نیرو و طرح استیضاح وزیر نیرو، همراهی مدیریت بحران کل کشور در منطقه و تامین اعتبار در امرمهم سامان دهی رودخانه بی سامان زاینده رود از جمله فعالیت هایی بوده است که این دونماینده انجام داده اند.

 

تتت
رئیس کمسیون کشاورزی وعمرانی شهرستان اصفهان افزود: پیگیری در تامین اعتبار هفتاد میلیاردی کمک معشیت کشاورزان و کمک به مصدومین حوادث اسفناک شرق از دیگر فعالیت هایی بود که می توان به این دو نماینده نسبت داد.

وی با اشاره به بیان پیگیری ها گفت: ما باید افرادی که برای ما تلاش می کنند را قدر بدانیم و فقط نباید نقد کنیم. در این خصوص احداث هنرستان انقلاب اسلامی شهر ورزنه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومانی و پروژه های میراث فرهنگی مانند پارک ساحلی ورزنه، موزه مردم شناسی، مسجد جامع و نمازخانه بعتت، ساختمان مادر وکودک درمانگاه شماره 2 ورزنه، کمک به مجروحین از طریق تامین اعتبار برای بهزیستی وکمیته امداد از موضوعاتی بود که جابر آنها را از تلاشهای کامران وخانم اخوان خواند.
جابر ورزنه ای با اشاره به این مهم که مردم ورزنه قدر شناس زحمات مسئولین پرتلاش هستند گفت: مردم کم توقع و شهید پرور ورزنه هر قدمی برای آنها برداشته شود را هرگز فراموش نمی کنند و توقع می رود دیگر نمایندگان نیز بیشتر دراین منطقه محروم فعال شوند.

جابر در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه با پیگیری مستمر و تلاش و همراهی نمایندگان مجلس خواستار ایجاد اشتغال برای نیروی جوان و کاری شهر و تغییری در معشیت مردم شهر ورزنه می باشند که امیدوارند بانگاه مثبت مسئولین به این مهم دست یابند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “اشتغال بزرگترین دغدغه جوانان ورزنه ای می باشد”

  1. ... گفت:

    دیگه همین مونده که ما جوانان ورزنه ای دسته جمعی خودمون رو آتیش بزنیم تا مسئولین ما رو ببینن.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.