اصفهان شرق

طرح بزرگ قرآنی 1448 در منطقه جرقویه سفلی

کدخبر: 23044
1393/04/16 در ساعت 16:51

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از جرقویه: مدیریت کانون فرهنگی تربیتی شهر نصرآباد گفت: تاکنون بیش از دویست نفر از اعضای این کانون برای شرکت در طرح بزرگ قرآنی 1448 ثبت نام نموده اند که اکثر آنها دانشجویان و دانش آموزان دوره متوسطه می باشند.

ولی الله عرب مختاری با بیان این که طرح مذکور با محوریت شبکه قرآن و معارف سیما و سایر شبکه های رادیو، تلویزیونی و تعدادی از دستگاه های فرهنگی کشور به صورت سراسری برگزار می شود، اظهار داشت: در پایان این طرح بزرگ قرآنی به 5000 ( پنج هزار) نفر از برگزیدگان و نفرات ممتاز کمک هزینه سفرهای زیارتی اهدا خواهد شد.

وی در خصوص نحوه برگزاری طرح و آزمون پایان دوره از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: کار بسیار شایسته ای که امسال انجام شده این است که کتابچه ای حاوی 76 موضوع قرآنی با هدف ترویج قرآن در سبک زندگی تهیه شده است که تحویل علاقه مندان به شرکت در طرح می شود تا با حفظ متن و مفاهیم آیات و شرکت در 10 جلسه توجیهی با حضور مربی مربوطه، خود را برای شرکت در آزمون کتبی که جمعه 14 شهریورسال جاری در سراسر کشور هم زمان بر گزار می شود آماده نمایند.

مدیر مسئول کانون انتظار نصرآباد تصریح نمود: سال گذشته دو نفر از اعضای این کانون در طرح قرآنی 1447 موفق به دریافت کمک هزینه عتبات عالیات شدند.
وی در خصوص علت نام گذاری این طرح گفت: نام طرح بر اساس تاریخ بعثت پیامبر اسلام و آغاز نزول قرآن می باشد و امسال 1448 سال از آغاز نزول آیات الهی می گذرد.