سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 13:20 - یکشنبه 15 تیر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

روزگار کشاورزان شرق اصفهان سیاه شده است/ وزیر نیرو استعفا دهد

کامران از وضعیت اقتصادی مردم شرق اصفهان ابراز نگرانی کرد و گفت: در حال حاضر روزگار کشاورزان استان اصفهان به دلیل بی‌تدبیری‌ها سیاه شده و زندگی آنها با مشکل ادامه داردو بسیاری از کشاورزان برای تامین هزینه‌های زندگی خود کلیه و کارتن می‌فروشند.

به گزارش اصفهان شرق: حسن کامران در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود گفت: در ابتدا لازم است که به وصیت‌نامه حضرت علی (ع) اشاره کنم که ایشان به استانداران، کارگزاران و وکلا اشاره کردند که اگر دنیا سراغ شما آمد، شما سراغ دنیا نروید، از این‌رو امام (ره) دنیا سراغشان آمد اما دنیایی عمل نکردند. همچنین مقام معظم رهبری نیز دنیا سراغشان آمد اما دنیایی برخورد نکردند.

در جلسه علنی امروزمجلس، نخستین ضربه توسط نماینده مردم ارومیه در مجلس زده شد وقتی که گفت: جنگ بعدی جنگ بر سرآب است .

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اما متاسفانه امروز فامیل‌گرایی به معضلی بزرگ تبدیل شده است که این موضوع به معنای رفتن به دنیا است و ضمناً رانت‌خواری را فراهم می‌کند. اینکه فردی را به ناحق جایگزین فرد دیگری می‌کنند تحقیر و توهین بوده و لذا باید به وصیت حضرت علی (ع) عمل کنیم هر چند که آن فرد شمر باشد.

وی تصریح کرد: دشمنی آمریکا علنی جمهوری اسلامی ایران از جنگ جهانی دوم تاکنون آغاز شده و این کشور خیانت‌های بسیاری را علیه ملت ایران انجام داده است، از این‌رو اینکه مقامات آمریکایی می‌گویند ما مذاکرات را ترک می‌کنیم حرف بیهوده‌ای بوده و جمهوری اسلامی ایران را غنی‌سازی 20 درصد و توسعه مسائل هسته‌ای را ادامه می‌دهد.

توپ پر دفاع کامران در دفاع از مردم شرق اصفهان

او در ادامه سخنانش گریزی به حقابه های از دست رفته کشاورزان اصفهانی کرد و افزود: بخشی از زاینده‌رود مربوط به استان چهارمحال و بختیاری و برخی از آن در ارتباط با استان اصفهان است، اما بیشترین سطح از این رود در استان اصفهان قرار دارد و هیچ مقامی حق ندارد حقوق حقابه‌داران را بفروشد.

کامران از وضعیت اقتصادی مردم شرق اصفهان ابراز نگرانی کرد وگفت: در حال حاضر روزگار کشاورزان استان اصفهان به دلیل بی‌تدبیری‌ها سیاه شده و زندگی آنها با مشکل ادامه داردو بسیاری از کشاورزان برای تامین هزینه‌های زندگی خود کلیه و کارتن می‌فروشند.

IMG15364984

این نماینده مردم اصفهان در مجلس از انتقال وضعیت کشاورزان اصفهانی به دولت خبر داد و اظهار داشت:زمانی که از دولت می‌خواهیم در این‌باره پاسخ دهد، دولت تاکید می‌کند که مسائل اجتماعی هیچگونه ارتباطی با ما ندارد.

وی تاکید کرد که تصرف حقوق حقابه‌داران یک تصرف عدوانی است، بنابراین باید به دولت تاکید کرد هر اتفاقی که در اصفهان رخ دهد شما مسئول هستید، چرا که در حال حاضر زاینده‌رود به دلیل خشکی به محل بازی فوتبال تبدیل شده است و هیچ کار کارشناسی برای حل مشکلات آب شرب اصفهان انجام نمی‌شود.

این نماینده مردم در مجلس نهم افزود: وزیر نیرو باید در این‌باره در دادگاه پاسخ دهد که چرا حق حقابه‌داران از بین رفته است. باید پرسید که این چه مدیریتی است و این چه بلایی می‌باشد که کشاورزان استان اصفهان را تهدید می‌کند؟ البته باید تاکید کرد که علت این مسائل به جزمشکلات مدیریتی دلیل دیگری نمی‌تواند داشته باشد.

Vater-Mark4547564

دیگر وقت عمل است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به شورای عالی بیمه گفت: این شورا 24 درصد بیمه را افزایش داده است که باید در این زمینه پاسخ دهد، همچنین به وزیر علوم تذکر می‌دهم که به جای حرف زدن بهتر است عمل کنید.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.