سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 12:39 - یکشنبه 15 تیر 1393

در دیدار دکتر داوری مطرح شد:

بیمارستان 32 تختخوابی ورزنه بدون هیچ گونه اعتبار

اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه در دیدار با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان به بررسی مشکلات پیش روی درمان در این شهر پرداختند.

به گزارش اصفهان شرق: اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه میهمان دکتر داوری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان بودند.

در این جلسه که دو ساعت بطول انجامید اعضای شورای اسلامی شهر ورزنه گزارشی مبسوط از وضعیت حوزه سلامت در منطقه بن رود و شهر ورزنه بیان کردند.

مجید جابر ورزنه عضو شورای اسلامی شهر ورزنه در مصاحبه با خبرنگار اصفهان شرق در ورزنه گفت: دراین جلسه موضوعات در چند محور مورد بررسی قرار گرفت و مطالبات مردم از زبان اعضای شورا بیان شد.

جابر افزود: همکارانم موضوعات را دسته بندی و در موارد زیر بیان کردند:

بیمارستان 32تختخواب شرق اصفهان(ورزنه ) که ردیف بودجه دارد ولیکن اعتباری نگرفته است.
نبود متخصص در منطقه با توجه به جمعیت بالای شهر ورزنه و بخش بن رود
کمبود اورژانس و فوریتهای پزشکی در منطقه
نبود امکانات مکفی در درمانگاهای سطح شهر
بی توجهی مسئولین در رسیدگی به مشکلات درمانی مردم منطقه
نبود امکانات دیالیزدرمانی در منطقه

جابر با اشاره به اینکه ورزنه و بخش بن رود 4/13درصد از وسعت شهرستان اصفهان را در بر می گیرد و جمعیتی بالغ برسی هزار نفر را شامل می شود تصریح نمود: ورزنه هر چند جزء شهرستان اصفهان است ولی متاسفانه امکانات بهداشتی و درمانی آنان هیچ گونه شباهتی با افرادی که در سطح شهرستان زندگی می کنند ندارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مردم منطقه مردمی کم توقع هستند گفت: تامین چند متخصص برای دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با این گستردگی هزینه چندان زیادی ندارد.
جابر در پایان گفت: در این جلسه آقایان حیدری رئیس شورای اسلامی،شفیعی وقطبی از اعضای شورا و رجبی رئیس شورای بخش بصورت جداگانه ریز مسائل مربوط به منطقه را بیان کردند.

در پایان دکتر داوری قول مساعد داد که متخصص اطفال، زنان و داخلی برای ورزنه تامین کند وهمچنین بازدید میدانی از منطقه را برای برطرف کردن مشکلات داشته باشم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.