سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:28 - یکشنبه 15 تیر 1393

نماینده مردم اصفهان در مجلس:

استیضاح وزیر نیرو به قوت خود باقی است

استیضاح وزیر نیرو به قوت خود باقی است و در صورتی که متقاعد به کار کارشناسی‌شده تونل بهشت‌آباد نشود، استیضاح می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ نیره اخوان امروز  در اصفهان در پاسخ به اینکه آخرین وضعیت تصمیم‌گیری احداث تونل بهشت‌آباد به کجا رسید در حالی که احیای دریاچه ارومیه از سوی مسئولان زودتر از احیای رودخانه زاینده‌رود به نتیجه رسید و مورد تایید ریاست جمهوری قرار گرفت، اظهار کرد: البته احیای دریاچه ارومیه هم از سوی نمایندگان به نتیجه قطعی نرسیده اما وضعیت دریاچه ارومیه به نحوی است که سایر استان‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه برای چنین مواردی منافع ملی در نظر گرفته می‌شود، افزود: خشک شدن دریاچه ارومیه سبب نابودی استان‌های هم‌جوار می‌شود و اگر نمک این دریاچه بر اثر باد بلند شود، تمامی گیاهان را سفید و اثر بد آن همه جا را فرا می‌گیرد و مشکلات این چنینی سبب اهمیت بیشتر دریاچه ارومیه شده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: رودخانه زاینده‌رود در مقابل این وضعیت دریاچه ارومیه وضعیت بهتری دارد و خشکی آن چندان ضایعه‌ای ندارد اما برای مردم اصفهان این قضیه بسیار مهم است.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار فارس در خصوص استیضاح وزیر نیرو گفت: در حال متقاعد کردن وزیر نیرو برای احداث تونل بهشت‌آباد هستیم و اینکه وی بحث کارشناسی احداث تونل را به لوله‌گذاری تبدیل نکند.

اخوان تاکید کرد: در صورتی که وزیر نیرو متقاعد به بحث کارشناسی احداث تونل نشود، مورد استیضاح قرار می‌گیرد.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.