سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:08 - یکشنبه 15 تیر 1393

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس خواستار شد

تشکیل جلسه فوری ستاد بحران کشور در اصفهان برای موضوع آب

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: من از وزیر کشور به‌عنوان رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور تقاضای تشکیل فوری جلسه ستاد بحران کشور در اصفهان برای بررسی موضوع خشکسالی این استان را دارم.

به گزارش اصفهان شرق؛ حسینعلی حاجی دلیگانی پیرامون وضعیت آب شرب در شاهین‌شهر اصفهان و قطعی‌های آب در این منطقه اظهار کرد: در مجموع اکنون وضعیت بهتر شده ولی بعضی از نقاط نیاز به اقداماتی داشته مانند شهرستان برخوار به‌ویژه شهر شاپورآباد، محله امام‌زاده نرمی، شهر دولت‌آباد و شهر گز حتی روستای محسن‌آباد دچار مشکلاتی هستند که آب و فاضلاب شهری به‌دنبال رفع آن هستند.

وی درباره مشکل آب اصفهان افزود: مشکل اصلی کمبود آب شرب در شبکه اصفهان بزرگ که شامل 56 شهر و 300 روستا در استان است، به شمار می‌رود.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: من روز سه‌شنبه از وزیر کشور به‌عنوان رئیس شورای عالی مدیریت بحران کشور هم تقاضای تشکیل فوری جلسه ستاد بحران کشور را در اصفهان داشتم و این تقاضا را به‌صورت کتبی فکس کردم و امیدواریم که وزیر کشور هرچه زودتر به این درخواست جامه عمل بپوشاند.

وی با تأکید بر “موضوع تشکیل ستاد بحران کشور برای رسیدگی به کسری آب شرب اصفهان را از وزیر کشور به‌صورت رسمی تقاضا کردم” خاطرنشان کرد: این بحث بسیار مهمی است چرا که ما در حال حاضر بین آنچه مصرف داریم و آنچه در تولید و انتقال آن مواجه هستیم 4 متر مکعب در ثانیه کسری داشته و این کسری هم در تابستان امسال و هم سال‌های آینده می‌تواند مشکلات فراوانی را برای 5 عضو جمعیتی استفاده کننده از آب شرب این شبکه به وجود بیاورد.

حاجی تصریح کرد: در حال حاضر در بعضی نقاط خود شهر اصفهان مردم با کمبود آب مواجه هستند و نه‌تنها در طبقات بالاتر که حتی در طبقه همکف آب نیست و امیدواریم هرچه زودتر این ستاد در اصفهان تشکیل جلسه دهد.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.