سرویس: اجتماعی 14:41 - شنبه 06 مهر 1392

سالک نماینده مجلس سخنران ویژه ی خطبه ها

امروزه دشمن در خانه های ماست

حجت الاسلام سالک در نماز جمعه هرند گفت: جنگ امروز، جنگ نرم است و دشمن از طریق ماهواره و اینترنت جوانان ما را تحت تاثیر قرار می دهد.

51
به گزارش اصفهان شرق:حجت الاسلام سالک نماینده ی مردم اصفهان در مجلس مهمان ویژه ی خطبه ها در نماز جمعه این هفته ی شهر هرند گفت: انتقال ارزش های اسلامی به آیندگان یک امر حیاتی است، مخصوصا در این روزهانقطه ی دفاع مقدس، نقطه ی عطف پیروزی انقلاب اسلامی است. سه نکته ی مهم در این پیروزی است که می توان به آن اشاره کرد.
1.مکتب نام محمدی که هشت سال دفاع از این نور سرچشمه گرفت.
2.نقش فرماندهی که به عهده ی ولایت فقیه بود وتاثیر زیادی در پیروزی داشته و قوی ترین فرماندهی را در طول 8 سال دفاع مقدس را انجام دادند. امروز، جنگ نرم است و دشمن از طریق ماهواره و اینترنت جوانان ما را تحت تاثیر قرار می دهد.
3.مردم پشتیانی بسیاری با جان و مال خود از رزمندگان داشته و در راستای دفاع مقدس زنان نقش موثری را ایفا کردند. جنگ امروز، جنگ نرم است و دشمن از طریق ماهواره و اینترنت جوانان ما را تحت تاثیر قرار می دهد و ما می بایست مراقب باشیم.
نماینده مجلس در ادامه افزود: در رابطه با مشکلات شرق اصفهان امام جمعه به مشکل کم آبی و اشتغال اشاره کردند که در این رابطه و برای حل مشکل کم آبی مزارع اقداماتی انجام گرفته است ولی باید در نظر بگیریم که مخازن ما کم آب هستند و این در حالی است که مصرف مردم بسیار است و بارندگی های چند سال اخیر کم بوده است.
وی در پایان به مسأله ی اشتغال اشاره و گفت: امیدواریم از یارانه ای که قرار است برای تولید هزینه شود و برای مسکن هزینه شده است در این دولت به امر تولید اختصاص یابد و عاملی در جهت اشتغال شود.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.