اصفهان شرق

بازدید مسئولان از نمایشگاه دست خدا

کدخبر: 22846
1393/04/15 در ساعت 04:37

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر گفت: امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان با حضور در محل نمایشگاه های استان از برنامه جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بازدید کردند.

فریدون ابراهیمی افزود: در این بازدید ، مسوولان ضمن آشنایی با نمونه ای از طرح های اشتغالزایی ایجاد شده توسط کمیته امداد ، در گفتگو با مجریان طرح های اشتغال از چگونگی دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد مطلع شدند.

وی با اشاره به ارتباط خوب مسوولان شهرستان با کمیته امداد و همکاری در جهت اجرای طرح های توانمند سازی نیازمندان ، ارزیابی بازدید کنندگان از فعالیت های کمیته امداد در جهت توانمند سازی و اشتغال را خوب توصیف کرده و تصریح کرد: در این بازدید مسوولان بر همکاری دستگاه ها در گسترش فعالیت های اشتغال کمیته امداد و بویژه عرضه و فروش محصولات تولیدی توسط خانواده های تحت حمایت تأکید کردند.

گفتنی است معاون فرماندار ، بخشداران بخش های پیربکران و قهدریجان ، رییس اداره صنعت معدن و تجارت و رییس اتحادیه اصناف شهرستان دیگر مسوولان بازدید کننده از این نمایشگاه بودند