سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 04:37 - یکشنبه 15 تیر 1393

بازدید مسئولان از نمایشگاه دست خدا

مسوولان شهرستان فلاورجان در بازدید از جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان فعالیت های کمیته امداد در اشتغالزایی برای نیازمندان را قابل تقدیر دانستند.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ؛ مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فلاورجان با اعلام این خبر گفت: امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان با حضور در محل نمایشگاه های استان از برنامه جشن رمضان و نمایشگاه توانمندی ها و عرضه محصولات طرح های اشتغال خانواده های تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بازدید کردند.

فریدون ابراهیمی افزود: در این بازدید ، مسوولان ضمن آشنایی با نمونه ای از طرح های اشتغالزایی ایجاد شده توسط کمیته امداد ، در گفتگو با مجریان طرح های اشتغال از چگونگی دریافت تسهیلات اشتغال از کمیته امداد مطلع شدند.

وی با اشاره به ارتباط خوب مسوولان شهرستان با کمیته امداد و همکاری در جهت اجرای طرح های توانمند سازی نیازمندان ، ارزیابی بازدید کنندگان از فعالیت های کمیته امداد در جهت توانمند سازی و اشتغال را خوب توصیف کرده و تصریح کرد: در این بازدید مسوولان بر همکاری دستگاه ها در گسترش فعالیت های اشتغال کمیته امداد و بویژه عرضه و فروش محصولات تولیدی توسط خانواده های تحت حمایت تأکید کردند.

گفتنی است معاون فرماندار ، بخشداران بخش های پیربکران و قهدریجان ، رییس اداره صنعت معدن و تجارت و رییس اتحادیه اصناف شهرستان دیگر مسوولان بازدید کننده از این نمایشگاه بودند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.