سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 08:23 - یکشنبه 15 تیر 1393

ابلاغي پر محتوا و سنگين در بهزیستی اصفهان

دكتر صادقي كه دو ماه پيش سرپرستي اداره كل بهزيستي استان اصفهان را بعهده گرفت هم اكنون با ابلاغي پر محتوا و سنگين عنوان سكان بهزيستي استان اصفهان را رسماً بدست گرفت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از اداره کل بهزیستی استان اصفهان: طي ابلاغ حكمي از طرف دكتر همايون هاشمي رياست بهزيستي كشور دكتر سعيد صادقي بعنوان مدير كل بهزيستي استان اصفهان منصوب گرديد.

با عنايت به راهبرد هاي اساسي دولت محترم تدبير و اميد مبني بر تلاش در جهت بسط عدالت اجتماعي و گستره وسيع مسائل اجتماعي و تغييرات پر شتاب آسيب هاي اجتماعي، كه پيامد هاي آن طيف انواع آسيب ها را به دنبال دارد . تقويت حمايت اجتماعي از افراد در معرض آسيب و آسيب ديدگان اجتماعي، از جمله «زنان سرپرست خانوار ، كودكان و نوجوانان، سالمندان ،كودكان بي سرپرست ومعلوليت هاي ناشي از حوادث و بيماريها»مديريت فردي كاردان و آشنا به فعاليت هاي بهزيستي را طلب مي كرد كه اين امر با انتصاب شايسته دكتر سعيد صادقي در استان اصفهان تحقق يافت. البته متن حكم دكتر هاشمي نيز نشان از دانش، تبهر، تدبر و كارداني وي دارد.

رياست بهزيستي كشور در حكم خود خطاب به دكتر صادقي چنين عنوان نموده: از جنابعالي انتظار دارد با استعانت از ذات اقدس باريتعالي و بهره گيري از استعداد هاي بالقوه و نيرو هاي متعهد و متخصص استان اصفهان و با توجه به نيازهاي رو به رشد سازمان تمام توان علمي و عملي خويش را جهت تحقق ، بسط و تقويت مشاركتهاي مردمي ، تقويت و گسترش فعاليت هاي پيشگيرانه با تاكيد بر رويكرد هاي ديني و اسلامي ، توسعه و تجهيز اور‍ژانس اجتماعي، بمنظور هماهنگي و هدايت فوريت هاي اجتماعي، تقويت و تثبيت نظارت ، راهبري و ساماندهي مراكز و موسسات مراكز و موسسات غير دولتي و سازمانهاي مردم نهاد و خيرين ، توسعه و ارتقاء ارتباطات درون و برون سازماني وتكريم ارباب رجوع،رشد و تقويت انگيزش و شكوفايي منابع انساني كارآمد و سرمايه هاي اصلي سازمان بكار گيريد.

گفتني است طي اين حكم مسئوليت سنگيني بر عهده مدير كل بهزيستي استان اصفهان گذاشته شده است، اميد است با استعانت از خداوند باريتعالي در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي با نيت خير مردم نيكوكار و نيك انديش استان اصفهان و همچنين شما عزيزان اصحاب رسانه بتوانيم در سازمان بهزيستي در راه خدمت به اقشار جامعه بويژه جامعه هدف بهزيستي كه همان افراد نيازمند و آسيب پذير جامعه مي باشند گامي مثبت و موثر برداريم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.