سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 20:46 - شنبه 14 تیر 1393

مدير كل بهزيستي استان اصفهان گفت:

ما هر چه داریم از برکت خون شهدای انقلاب است

دكتر سعيد صادقي مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با جمعي از ايثارگران و جانبازان شاغل در اين اداره كل ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش اصفهان شرق: در ابتداي اين ديدار مشاور مدير كل در امور ايثارگران با بيان اينكه 283 نفر ايثارگر در اداره بهزيستي استان اصفهان مشغول به كار مي باشند گفت: از اين تعداد 188 نفر مرد و 93 نفر زن در نقاط مختلف استان مشغول خدمت به جامعه هدف بهزيستي مي باشند.

در ادامه مشاور مدير كل در امور ايثارگران گزارش مختصري از برنامه ها و فعاليت هاي دفتر شوراي فرهنگي اداره كل بهزيستي استان اصفهان در سال 92 و برنامه هاي پيش رو در سال جاري ارائه نمود.

سپس مدیرکل بهزیستی استان اصفهان ، با بيان اينكه دیدار با ايثارگران و جانبازان از اهميت بالايي برخوردار است گفت: ما هر چه داریم از برکت خون شهدای انقلاب است و تمامي ما نسبت به شهدا مسئول هستیم و بايد با تمام توان برای رفع مطالبات خانواده معظم شهدا و ایثارگران كه بي شك همان رضایتمندی نیازمندان ،مددجویان وجامعه هدف بهزیستی است تلاش نماييم.

وی یادآورشد:با زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه در سختي‌ها دچار سستي نمي شويم و در پيروزي‌ها غرور ما را غافل و سست نمي كند؛ دكتر سعيد صادقي بر اطاعت و تبعيت از ولايت فقيه و تجديد ميثاق با آرمانهاي امام راحل(ره) و شهدا تاكيد نمود.

مدير كل بهزيستي استان اصفهان در پايان اين ديدار بر توجه به حجاب و عفاف، انس با قرآن، رعايت بيت‌المال،برپايي نمازجماعت در ادارات، انجام امر به معروف و نهي از منكر،ساده‌زيستي و كار براي رضاي خدا تاكيد و سفارش نمود.

گفتني است در این نشست تعدادي از کارکنان شاهد و ایثارگران به بیان مشكلات خود پرداختند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.