اصفهان شرق

دریافت 100 سبد غذایی توسط خیران بخش کوهپایه

کدخبر: 22825
1393/04/14 در ساعت 16:50

موسی کاظمی رئیس کمیته امداد کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق اعلام کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان توسط دو خیر تعداد صد سبد غذایی به ارزش 75 میلیون ریال جهت رساندن به دست خانواده های نیازمند بخش کوهپایه که شامل 1 کیلو گوشت برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، روغن مایع و.. تحویل امداد گردید.

وی با اعلام آمادگی جهت دریافت کمک های مادی، جنسی و اطعام از خیرین و مردم روزه دار افزود:  انشالله در اسرع وقت کمک های دریافتی را به دست نیازمندان واقعی با همان شرایط اعلام شده توسط کمک دهنده خواهیم داشت و امیدواریم مردم شریف بخش ما را در جهت یاری رساندن به ایتام همراهی کنند تا بتوانیم با مساعدت های لازم خانواده های نیازمند را یاری دهیم.

Vater-Mark56

رئیس کمیته امداد کوهپایه در ادامه به دیدار ائمه جمعه و جماعات بخش در اولین روزهای ماه مبارک اشاره و خاطر نشان کرد: در اولین روزهای ماه مبارک رمضان با ائمه جمعه و جماعت شهرهای بخش کوهپایه دیدار و در مورد عملکرد این نهاد مقدس و برنامه های ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد، در این دیدار ها امام جمعه سه شهر کوهپایه، سجزی و شهر تودشک و امامان مساجد قول همکاری و اعلام برنامه ها امداد را از تیربون مساجد و مجالس داشته و موفقیت همه امدادگران را در این کار مبارک از خداوند منان مسئلت داشتند.

Vater-Mark2 Vater-Mark1