سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 16:50 - شنبه 14 تیر 1393

رئیس کمیته امداد کوهپایه گفت:

دریافت 100 سبد غذایی توسط خیران بخش کوهپایه

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کوهپایه از دریافت 100 سبد غذائی به ارزش 75 میلیون ریال از خیران خبر داد.

موسی کاظمی رئیس کمیته امداد کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق اعلام کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان توسط دو خیر تعداد صد سبد غذایی به ارزش 75 میلیون ریال جهت رساندن به دست خانواده های نیازمند بخش کوهپایه که شامل 1 کیلو گوشت برنج، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، روغن مایع و.. تحویل امداد گردید.

وی با اعلام آمادگی جهت دریافت کمک های مادی، جنسی و اطعام از خیرین و مردم روزه دار افزود:  انشالله در اسرع وقت کمک های دریافتی را به دست نیازمندان واقعی با همان شرایط اعلام شده توسط کمک دهنده خواهیم داشت و امیدواریم مردم شریف بخش ما را در جهت یاری رساندن به ایتام همراهی کنند تا بتوانیم با مساعدت های لازم خانواده های نیازمند را یاری دهیم.

Vater-Mark56

رئیس کمیته امداد کوهپایه در ادامه به دیدار ائمه جمعه و جماعات بخش در اولین روزهای ماه مبارک اشاره و خاطر نشان کرد: در اولین روزهای ماه مبارک رمضان با ائمه جمعه و جماعت شهرهای بخش کوهپایه دیدار و در مورد عملکرد این نهاد مقدس و برنامه های ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد، در این دیدار ها امام جمعه سه شهر کوهپایه، سجزی و شهر تودشک و امامان مساجد قول همکاری و اعلام برنامه ها امداد را از تیربون مساجد و مجالس داشته و موفقیت همه امدادگران را در این کار مبارک از خداوند منان مسئلت داشتند.

Vater-Mark2 Vater-Mark1

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.