سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 14:49 - شنبه 14 تیر 1393

پاسخ از مسئولین:

5 کیلومتر جاده محمد آباد به نصرآباد همچنان در انتظار کامل شدن ماند

افتتاح پروژه های بزرگ جاده ای با قوت ادامه دارد و آن در صورتی است که برخی محورها با توجه به حادثه خیز بودنشان همچنان در انتظار تکمیل و رفع خطر می باشند، در این رابطه محور نصر آباد به محمد آباد با وجود پیگیری ها مغفول مانده است.

به گزارش اصفهان شرق: طی تماسی که با محمودزاده رییس راه و شهرسازی استان اصفهان برقرار کردیم وی از تکمیل این محور درچند ماه اول سال 93خبر داد.

لینک گفتگو را اینجا بخوانید.

در این خصوص امام جمعه شهر نصر آباد چند هفته ای به خطرات پیرامون این جاده پرداخت و از مسئولین درخواست رسیدگی بیشتر را داشت.

متاسفانه برخی مواقع تکاپوی فعالیت با فدا شدن همشهریان به گوش می رسد و افتتاح جاده را با حضور خانواده قربانیان می باید انجام داد.

شاید پرداختن به این مسائل از دید برخی مهم نبوده و لیکن اگر نگاهی به مشکلات و از هم پاشیدن خانواده ها داشته باشیم این مساله و از دست دادن فردی از خانواده توسط تصادفات جاده ای معضلی در این مسیر است. آمدن وزیر راه هم قول هایی به وعده های گذشته اضافه کرد.

حال نتیجه در زیرسازی و آسفالت دیده می شود نه در وعده مسئولین.

در رابطه با این موضوع تماسی با شهردار نصر آباد گرفتیم. سید حیدر ثمریان به اتمام این محور بنا بر وعده ی رییس راه و شهرستان خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه مسئولین به اتمام این مسیر تا پایان شهریور اذعان داشتند ولی با توجه به اقدام ضعیف پیمانکار در این محور بعید است که جاده تا شهریور تمام شود و این در صورتی است که هنوز زیرسازی بعد از 3 ماه از سال جدید به اتمام نرسیده است.

وی با اشاره به باریک بودن این جاده و تردد بالای محور افزود: به دلیل تردد خودروهای سنگین به جهت نزدیک شدن راه شهرضا تا یزد و بالعکس و باریک بودن جاده شاهد حوادث بسیاری در این محور می باشیم که خواسته ی ما بر این است تا حداقل مسئولین نگاه دقیق تر و عملیاتی تری به تکمیل 5 کیلومتری جاده داشته باشند.

ثمریان در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اهمال کاری در اتمام این پروژه 5 کیلومتری و رفع خطر از آن گفت: پاسخ اصلی را می بایست مسئولین استان و شهرستان بدهند.

مسئولین پیگیری لازم را در خصوص اعتبارات داشتند و طبق گفته ها اعتبار لازم تخصیص داده شد و لیکن پاسخ شفاف به زمان اتمام و رفع خطر را مسئولین رده بالاتر می بایست بدهند.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “5 کیلومتر جاده محمد آباد به نصرآباد همچنان در انتظار کامل شدن ماند”

  1. رضا گفت:

    واقعا شرم آوره یه جاده 5 کیلومتری الان دو سال هست زمان برده … باید چند جوان دیگه تو این جاده گشته بشن تا مسئولین دلشون به رحم بیاد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.