اصفهان شرق

ماهواره یک آسیب است/ خود را به خواب غفلت نزنید

کدخبر: 22800
1393/04/14 در ساعت 08:01

به گزارش اصفهان شرق: سرهنگ مهدی ساعی فرمانده ناحیه امام علی(ع) در کارگروه تخصصی فرهنگی با اشاره به آسیب ها و فرصت های بخش های تابعه اظهار داشت: می بایست جهت مقابله با آسیب ها در مرحله ی اول شناخت درستی از نوع معضل هر بخش داشته باشیم تا در مراحل بعدی به ترتیب به علت ها، ارائه راهکارها و اجراییات لازم در زمینه ی خنثی کردن آسیب دست یابیم.

وی ترسیم نقشه ی راه جهت ارائه فعالیت فرهنگی صحیح را از اهم اقدامات مسئولین در این زمینه عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم فعالیت اعتقادی متناسب با تهدیدات داشته باشیم می بایست نقشه ی راهی ترسیم کنیم تا بدون برنامه در این مسیر پیش نرویم و لیکن در این زمینه با هم افزایی و هم فکری صاحب نظران هر منطقه بتوان به سمت شکست دشمن سیلی خورده در عرصه ی مجازی پیش رویم.

ساعی روش سلبی در بر خورد با ماهواره را از روش های منتهی به شکست خواند و با ارائه روش ایجابی تصریح نمود: مقابله با ماهواره کار بسیار دشوار و سختی می باشد و می با یست با روش ایجابی و اغنایی به این بحث ورود آگاهانه پیدا کنیم و با روشنگری در این رابطه آسیب های وارد شده به سنگرهای مقدس اسلام اعم از خانواده را به همگان معرفی کنیم.

فرمانده ناحیه سپاه شرق اصفهان با تاکید بر کار درازمدت در تمامی عرصه ها گفت: کار مقطعی نتایج خوبی را در بر ندارد و می بایست با بصیرت افزایی و ایجاد معنویت از فرصت های ماه مبارک رمضان جهت بررسی آسیب ماهواره وارد عمل شویم.

وی در پایان با مطرح کردن پیشنهاد ایجاد جبهه ی فرهنگی در این رابطه بیان نمود: مسئولین می بایست نسبت به اثرات منفی ماهواره دغدغه مند وارد شوند و اگر خود را به خواب غفلت بزنند با لگد دشمن بیدار خواهند شد و آن زمانی است که شاید برای شما اتفاق بیفتد تکرار می شود در بحث مقابله با ماهواره جبهه ی فرهنگی را تشکیل دهید و با تمام نیرو های ارزشی وارد میدان شوید.