سرویس: اخبار شهرستان » اژیه 17:23 - جمعه 13 تیر 1393

امام جمعه شهر اژیه:

تنوع طلبی مردها از انحرافات ماهواره نشات می گیرد

امام جمعه شهر اژیه گفت: ديدن صحنه های ماهواره اثرات مخربي بر روي انسان دارد كه يكي از ان اثرات بر مردها تنوع طلبي و قانع نبودن به حلال خودشان است.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از اژیه: نماز عبادي و سياسي جمعه به امامت حجت الاسلام و مسلمين شاهميري با حضور پرشور مردم شهيد پرور شهر اژيه و روستاههاي همجوار در مسجد جامع اژيه برپا گرديد.

حجت الاسلام و مسلمين شاهميري در خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان ماه تقواست و لازمه تقوا استغفار و طلب مغفرت پروردگار عالم است. اين ماه، ماه تقواست و روزه وسيله ايي براي رسیدن به تقوا می باشد.

Vater-Mark11
وی در ادامه با اشاره به دو مناسبت هفته گذشته ضمن تسليت شهادت چهارمين شهيد محراب آيت الله صدوقي در 11 تيرماه بدست منافقين و محكوميت هدف قرار دادن هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران توسط ناو آمريكايي بر فراز خليج فارس در 12 تيرماه 1367 گفت: در اين جنايت 298 نفر مسافرو خدمه ي هواپيما كه 66 كودك و 53 زن بودند به شهادت رسيدند. پس از اين جنايت دولت آمريكا مسئوليت آن را نپذيرفت و به فرمانده آن ناو مدال مبارزه داد. اينها كساني هستند كه امروز دم از حقوق بشر و آزادي انسانها و صلح دوستي و مبارزه با تروريست مي زنند و اگر تا روز قيامت ما شعار مرگ بر آمريكا را سر بدهيم حق داريم.

شاهمیری در پايان ديدن تصاوير و صحنه هاي زشت و مستهجن ماهواره را بد و حرام دانست و گفت: ديدن اين صحنه ها اثرات مخربي بر روي انسان دارد كه يكي از اثرات آن بر مردها تنوع طلبي و قانع نبودن به حلال خودشان است و پافشاری بر دیدن ماهواره باعث انحرافات زيادي در بین افراد مي شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.