سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:26 - جمعه 13 تیر 1393

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان:

اراده دشمن، ضربه زدن به بخش پژوهشی و فرهنگی کشور است

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه صاحب الزمان اصفهان گفت: سپاه صاحب الزمان(عج) و نواحی بسیج امسال در عرصه‌های فرهنگی یک تلاش گسترده‌ای نسبت به سال‌های گذشته دارد اما اراده دشمن، ضربه زدن به بخش پژوهشی و فرهنگی کشور است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ محمدعلی احمدی ظهر امروز در نخستین جلسه تشکیل قرارگاه جهاد فرهنگی شهرستان شهرضا با اشاره به ضرورت تحقق دغدغه‌های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره اهل علم، پژوهش و اندیشه‌ هستند، پس باید با اراده‌های قوی و مستحکم دغدغه‌های معظم‌له را عملیاتی کنیم چراکه دشمنان امروز در بخش فرهنگی آسیب‌های جدی بر ما وارد می‌سازند.

وی افزود: در 35 ساله گذشته جمهوری اسلامی ایران در تحریم دشمنان بوده و در سال‌های گذشته به دلیل مقاومت بیشتر مردم این تحریم‌ها افزایش پیدا کرده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی سپاه صاحب الزمان استان با بیان اینکه دشمنان صداوسیما و شبکه‌های ماهواره‌ای ایران را تحریم کرده‌اند، گفت: در سال 73 تنها 3 شبکه فارسی زبان ماهواره‌ای فعالیت داشت ولی در سال 92 به 163 شبکه فارسی زبان رسیده است.

وی با بیان اینکه دشمنان از سویی ایران را تحریم و از سوی دیگر بر علیه ایران شبکه فارسی زبان درست می‌کنند، تصریح کرد: 24 شبکه از 163 شبکه دینی است با هدف دور کردن مردم از واقعیت‌های دینی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی فعالیت می‌کنند.

سرهنگ احمدی خاطرنشان کرد: 19 شبکه فارسی زبان با هدف خشونت طلبی، ترویج شیطان پرستی، بلوغ زودرس جنسی برای کودکان فعالیت می‌کنند.

وی افزود: سپاه صاحب الزمان(عج) و نواحی بسیج امسال در عرصه‌های فرهنگی یک تلاش گسترده‌ای نسبت به سال‌های گذشته دارد و یکی از برنامه‌های سپاه و بسیج تقویت روحیه انقلابی گرایی، شهادت طلبی برگرفته از روحیه دفاع مقدس است.

منبع: تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.