سرویس: اجتماعی » حوادث 20:57 - پنجشنبه 12 تیر 1393

غرق شدن کارگر افغانی در استخر پرورش ماهی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه غرق شدن دو نفر در استخر پرورش ماهی جاده احمد آباد مستوفی خبر داد.

جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۱۵:۵ روز گذشته حادثه غرق شدگی در جاده احمدآباد مستوفی به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی این محدوده در حوزه استحفاظی آتش نشانی تهران نبود اما به صورت نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شدند که یک گروه نجات به همراه یک گروه نجات ویژه (غواصان) فرستاده  شدند.

وی افزود: محل حادثه یک شرکت بزرگ پرورش ماهی دارای بیش از ۸۰۰ متر مساحت استخر بود که از یک تا چهار متر عمق داشته و یک کارگر ۱۸ ساله افغانی که برای شنا به داخل استخر رفته بود در میانه استخر دچار مشکل شده و در حال غرق شدن بود که یکی از مهندسان شرکت که یک ایرانی ۵۷ ساله بوده با مشاهده این صحنه برای نجات این فرد داخل آب می رود که متأسفانه هر دو به انتهای آب می روند.

ملکی در ادامه بیان داشت: آتش نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و با یک قایق از روی آب جهت نجات این افراد برآمدند و یک گروه از غواصان نیز با تجهیزات به داخل آب رفتند که پس از مدتی تلاش و جست وجو و غوص این دو نفر را خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: متأسفانه مرگ هر دو فرد تأیید شد و عملیات ساعت ۲۰:۱۲ به پایان رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.