سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 10:10 - پنجشنبه 12 تیر 1393

رییس شورای اشکاوند:

لاین دوم جاده اشکاوند با حضور فرماندار افتتاح می شود

رییس شورای اشکاوند گفت: لاین دوم جاده اشکاوند به سمت زیار آماده بهره برداری می باشد و قرار ما بر این است که با حضور فرماندار اصفهان به صورت رسمی افتتاح شود.

اکبر آقا حسینی رییس شورای اشکاوند در گفتگو با اصفهان شرق با توجه به وعده داده شده در حاشیه افتتاح سالن ورزشی اشکاوند مبنی بر بهره برداری از لاین دوم جاده اشکاوند اظهار داشت: با پیگیری صورت گرفته در خصوص ترافیک گلوگاه شرق اصفهان با همکاری مغازه داران جاده اصلی اشکاوند زیرسازی و آسفالت این محور به پایان رسید.

وی از افتتاح این لاین دوم این مسیر با حضور مسئولین استانی خبر داد و افزود: سعی ما بر این است که در آینده نزدیک افتتاح این لاین با حضور استاندار انجام می شود تا از نزدیک با مراحل انجام آزادسازی جاده آشنا شوند تا بتوان با نگاه ویژه به این طرح به زودی عملیات آزادسازی صورت گیرد.
این مقام مسئول محلی با توجه به آماده سازی پرونده هایی شامل مفاد قانونی بین مغازه داران و شورا جهت اشنایی با شرایط آزاد سازی مغازه ها تصریح نمود: در این پرونده ها شرایط قانونی نظیر اختصاص پروانه توسط مسئولین به صاحبان مغازه هایی که قصد عقب نشینی دارند تا مبالغ مورد نظر آورده شده است و همه این امور با اختصاص بودجه مورد نیاز به این پروژه دنبال خواهد شد.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.