سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:35 - پنجشنبه 12 تیر 1393

به منظور حمایت از نیازمندان انجام می شود:

توزیع ۵ هزار سبد کالا در شهرستان اصفهان

مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان گفت: به منظور حمایت از نیازمندان۵ هزار سبد کالا در بین نیازمندان شهرستان اصفهان توزیع می شود.

به گزارش اصفهان شرق، علی جعفری مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان در جمع خبرنگاران به فعالیت های ماه مبارک رمضان کمیته امداد در شهرستان اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: با مشارکت خیرین و دولت 5 هزار سبد غذابیی به ارزش 35 هزار تومان در بین نیازمندان توزیع می شود.
وی افزود: هر ساله اعتبار دولتی برای توزیع سبدهای غذایی در بین نیازمندان اختصاص می یابد که امسال این اعتبار برای هر سبد 20 هزار تومان است.
جعفری از جمع آوری کمک های مردمی خبرداد و گفت: کمک های مردمی برای پاسخ به نیازهای خانوارهای نیازمند در طول ماه مبارک رمضان انجام می شود و افراد خیر اجناس غیر نقدی و کمک های نقدی خود را برای کمک به نیازمندان به مراکز نیکوکاری و یا کمیته امداد تحویل نمایند.
وی از راه اندازی 16 شبکه نیکوکاری در شهرستان اصفهان خبرداد و گفت: این شبکه های نیکوکاری در سال جاری راه اندازی می شود که در خدمت رسانی به مردم و افزای شمشارکت مردم موثر است.
جذب حامی در ماه مبارک رمضان
مدیر کمیته امداد شهرستان اصفهان از جذب حامی در ماه مبارک رمضان خبرداددو گفت: 18 هزار حامی برای 3 هزار و 200 یتیم در شهرستان اصفهان وجود دارد که حامیان آنان در سال گذشته 4 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کرده اند.
وی افزود: هر یتیم بیش از یک حامی دارد که حامیان برای تحصیل، سفرها، برنامه های آموزشی، نیازهای روز مره و مواردی از این قبیل سرمایه گذاری می کنند.
پایان پیام/

منبع:شبستان

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.