سرویس: غیر تولیدی » نقلی 09:35 - پنجشنبه 12 تیر 1393

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان اصفهان:

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان کانون خانواده های ایرانی را هدف گرفته اند.

معاون فرهنگی سپاه صاحب الزمان(عج) گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان کانون خانواده‌های ایرانی را هدف گرفته‌اند.

به گزارش اصفهان شرق، محمدعلی احمدی  با بیان این مطلب در نشست تشکیل قرارگاه فرهنگی شهرستان شهرضا اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب برای مشکل آفرینی در سطوح مختلف جامعه ایران و ایجاد فاصله بین مردم و آرمان‌های اصیل انقلاب و رهبری در طول چند دهه گذشته از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 193 شبکه فارسی زبان معاند ماهواره‌ای در راستای مقابله با نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج)، ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمنان برشمرد و افزود: به طور مثال فعالیت تعداد 24 شبکه فارسی زبان با رویکرد خرافه افکنی بین اقلیت‌های مذهبی و بروز اختلاف بین این افراد تدوین شده است.

این مسئول، خشونت‌طلبی را از دیگر اهداف راه‌اندازی شبکه‌های فارسی‌زبان برای کودکان برشمرد و بیان کرد: ایران هراسی، شیطان پرستی و اسلام هراسی از دیگر اهدافی به شمار می‌رود که در قالب شبکه‌های ماهواره‌ای ویژه کودکان تبیین شده است.

احمدی، بروز بلوغ زودرس جنسی را از دیگر معضلات ناشی از گرایش به ماهواره ذکر کرد و ادامه داد: ایجاد اختلاف‌های قومی و قبیله‌ای، غیرت زدایی، عادی کردن روابط دختر و پسر در جامعه، افزایش خیانت زوج‌ها نسبت به یکدیگر و از هم گسیختگی رابطه والدین و فرزندان از دیگر سیاست گذاری‌های دشمنان در قالب برنامه‌های ماهواره‌ای به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت تعمق در رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب در خصوص راهکارهای مقابله با شبیخون فرهنگی گفت: بیگانگی جوانان از اصالت‌های مذهبی وفرهنگی جزو مهم‌ترین نکاتی به شمار می‌رود که رهبر معظم انقلاب همواره نسبت به لزوم توجیه آن تاکید داشته‌اند و باید مد نظر متولیان امر قرار بگیرد.

معاون فرهنگی سپاه صاحب‌الزمان(عج) با تشریح تدوین اهداف کلان فرهنگی در سال جدید افزود: بهره‌گیری از ظرفیت جوانان انقلابی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی جزو مهم‌ترین تاکیدات رهبر معظم انقلاب است که باید مد نظر قرار بگیرد.

این مسئول اضافه کرد: بسترسازی مناسب برای نقد مسئولان و در نتیجه ایجاد فضای مطلوب برای افزایش سطح مدیریتی در جامعه از دیگر مسایلی به شمار می‌رود که باید مد نظر داشته باشیم.

احمدی در پایان با اشاره به اهمیت همدلی و صداقت در جهت دست یابی به اهداف متعالی فرهنگی در جامعه گفت: در حال حاضر شاهد هم افزایی و وحدت چشم گیری بین مجموعه مسئولان شهرضا هستیم و با تداوم این وضعیت زمینه تحقق اهداف بزرگ فرهنگی در این شهرستان ایجاد می‌شود.

انتهای پیام

منبع:فارس

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.